AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Herregud så flau jeg blir av å bla gjennom en bekjents venneliste. Fryktelig mange FRPere på lista hans, og de fleste er fryktelig fryktelig harry (og ofte lite eller ingen utdannelse....) 7
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Ja, det finnes noe mer harry. De som kaller andre harry ut fra deres politiske ståsted. 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Hehe. Jeg har i allefall utdannelse, 5 år bak meg og fullført mastergrad. Og jeg lurer på om du kan definere hva "harry" innebærer for deg? Du virker i allefall helt skutt. Og folk som er helt skutt i hodet... de må jo stemme SV/SP/Venstre??? 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Hehe. Jeg har i allefall utdannelse, 5 år bak meg og fullført mastergrad. Og jeg lurer på om du kan definere hva "harry" innebærer for deg? Du virker i allefall helt skutt. Og folk som er helt skutt i hodet... de må jo stemme SV/SP/Venstre??? Stemmer faktisk Høyre... gratulerer med fullført utdannelse. kanskje du kan være en rollemodell for resten av pakket som stemmer frp? 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Hva de andre FRP-velgerne gjør og ikke gjør er helt opp til dem. Jeg er en oppegående, glad, fornøyd og ung jente. Jeg bare liker ikke innvandring, og har kanskje litt "norge for nordmenn-attitude". Sånn er jeg! Derfor gjør jeg det lille som står i min makt for å redusere innvandringsproblemet i norge i allefall. Stemmer på de som har forstått det. Nok er nok. 3
Celestia Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Jeg stemmer også FRP! Har utdannelse jeg også 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Folk som synes at mennesker som har andre meninger enn dem er harry.. Finnes det noe mer harry?! ?!?!?!?!??! 2
Jolene Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Det som er harry her er i grunn deg. Endret 13. mai 2012 av Gitte89 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #11 Skrevet 13. mai 2012 Stemmer faktisk Høyre... gratulerer med fullført utdannelse. kanskje du kan være en rollemodell for resten av pakket som stemmer frp? Du høres nå ut som ett av de klassiske grøthodene som stemmer AP, SP eller SV. Ikke at Høyre og AP er så alt for forskjellig lenger...
Apis Skrevet 13. mai 2012 #12 Skrevet 13. mai 2012 Hva de andre FRP-velgerne gjør og ikke gjør er helt opp til dem. Jeg er en oppegående, glad, fornøyd og ung jente. Jeg bare liker ikke innvandring, og har kanskje litt "norge for nordmenn-attitude". Sånn er jeg! Derfor gjør jeg det lille som står i min makt for å redusere innvandringsproblemet i norge i allefall. Stemmer på de som har forstått det. Nok er nok. Hvorfor ikke stemme AP. de gjør jo tydeligvis jobben for deg 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 Hvorfor ikke stemme AP. de gjør jo tydeligvis jobben for deg Denne skjønte jeg ikke helt. Når ble AP streng på innvandring? Hvis du sikter til det som har skjedd i det siste med tvangsutsendinger, så skulle det bare mange. Har du fått avslag, så kan du ikke skaffe deg fribilett ved å bli gravid. Det hadde blitt for dumt å støtte, selv for AP. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #14 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har 5 års universitetsutdanning, og stemmer FRP på grunn av innvandringspolitikk. Det finnes mange utdanninger utenfor de marxistdominerte instituttene for humaniora og samfunn på Blindern, men ingeniørfag, siv. ing., realfag, IT og medisin er kanskje ikke høyere utdanning i dine øyne?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #15 Skrevet 14. mai 2012 Nei, ikke i det politiske landskap ihvertfall. Til dere som mener at vi som mener at FRPer er harry, så står dere selvfølgelig fritt til å mene det, men det er en kjensgjerning at den jevne FRPer (bortsett fra et motbydelig menneskesyn) leser kun VG og Se og Hør, reiser på campingferie, hører bare på dansebandmusikk og har ikke utdannelse (eller dannelse for den saks skyld). 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #16 Skrevet 14. mai 2012 Helt ærlig....et raskt blikk på FRP-samlinger, debattprogrammer med frp-velgere og ikke minst på nett i kommentarfelt rundt om kring.... (ikke nødvendigvis de fremste frp-politikerene)så skjønner jeg at en kan generalisere de som "harry"... mye uutdannet og NAV`ere... Det være seg både i framtoning og retorikk.... Akkurat det går det nesten ikke an å være uenig i.. det lyser lang vei. Så kan en selvsagt diskutere begrepet harry... Men at det partier tiltrekker seg disse er det ingen tvil om. Så er det selvsagt mange unntak, som i alt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #17 Skrevet 14. mai 2012 Ærlig talt, denne diskusjonen blir for dum.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #18 Skrevet 14. mai 2012 Ærlig talt, denne diskusjonen blir for dum. Er den? En smule generalisering vil alltid foregå....det tror jeg helt sikkert du også gjør om folk, jobber, land eller hva som helst.........? F.eks. så er det en kjent sak at SV-velgerer har fotformsko og palestinaskjerf..hehe..(jeg er SV-velger selv og eier hverken lilla tunika, sandaler eller skjerf) ..og da vet en jo at det finnes masse unntak, men det ligger jo i generaliseringens natur.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #19 Skrevet 14. mai 2012 Folk som synes at mennesker som har andre meninger enn dem er harry.. Finnes det noe mer harry?! ?!?!?!?!??! Nei jeg synes ikke andre partier er harry, og jeg er veldig, veldig uenig med mange partier...Uenighet har ingenting med det å være harry å gjøre. Men mange frp-velgerer (og enkelte lokalpoliktikere) er i største grad det mange vil definere som harry, det er en generell generalisering som ikke har oppstått uten grunn.
Sugerøret Skrevet 14. mai 2012 #20 Skrevet 14. mai 2012 Herregud så flau jeg blir av å bla gjennom en bekjents venneliste. Fryktelig mange FRPere på lista hans, og de fleste er fryktelig fryktelig harry (og ofte lite eller ingen utdannelse....) Mer harry å lage en tråd som denne synes jeg da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå