Gå til innhold

Tips til hvor jeg kan finne bikini i 32FF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det nok et år med bikinijakt - det er det samme hvert eneste år, og hver gang ender jeg opp med en bikini jeg er sånn passe fornøyd med. :sukk: Bruker 32FF og har prøvd Freya, Seafolly, La Senza, Victoria's Secret og det meste av de norske kjedene.

Jeg er vanligvis blodfan av Freya, men når det kommer til bikiniene synes jeg faktisk ikke disse er fine på meg. De gjør at jeg får en "firkantet" kropp med flate bryster. Jeg vil ha enten litt mer push-up eller at de i det minste er litt "harde" i stoffet, eller en mer standard trekantbikini. Utfordringen med trekantbikini er å finne en som er stor nok, de på kjedebutikkene i Norge er for små selv i de største størrelsene.

Jeg har sjekket figleaves, alt der er enten konete eller samme stil som Freya. Kjøpte forøvrig en derfra fra Pour Moi? som hadde vært perfekt om det ikke var for at den skir nedover sånn at det ser ut som om jeg har bestemorpupper :(

La Senza har jo lagt ned så det er no go...

Jeg elsker Victoria's Secret, men har som sagt to bikinier derfra som er latterlig små. Vet dere om alle bikiniene derfra er like små eller om jeg har bare vært uheldig?

Jeg finner jo mange nettsider hvor størrelsene er XL, men det kan jo være så mangt, Roxy sine XL er jo feks helt ubrukelige.

Så, kort oppsummert, jeg trenger hjelp til å finne en av disse i rett størrelse, gjerne på nett, ebay funker også:

- En bikini fra Victoria's Secret

- En trekantbikini

- Noe med god push-up

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve Change? De har jo haugevis av butikker også. :)

Skrevet

Hva med å prøve Change? De har jo haugevis av butikker også. :)

Er innom der også hvert år :) Har ikke vært der i år enda, men utfra nettbutikken ser utvalget veldig kjedelig ut, men ellers takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...