Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Når jeg vokser underarmene så slipper ikke hårene.. hver gang jeg prøver ender jeg heller opp med å nappe bort ett og ett hår med pinsett. Det er både tidkrevende og tungvindt. hvorfor går det ikke å vokse? hjeeeelp!

Vil ikke barbere, da jeg synes voks gir bedre resultat.. hehe :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Kan du ikke bare barbere ofte da? 2 ganger i uken selv.. null stress

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at du ikke vil barbere hårene akkurat der. Det blir særdeles lite pent.

Jeg har vokset meg på armene før og hadde ikke noen problemer. Har sikkert noe med type voks du bruker. Jeg brukte en voks jeg måtte varme opp og så stryke på og legge stoff over der igjen før jeg dro det vekk. Nå bruker jeg kun epilator. Kjapt og enkelt og ikke noe gris.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her! Takk for svar, men det er nok ikke det jeg helst vil.. Gjorde jo det en stund før, men trivdes ikke med det;) Det jeg lurer på er egentlig hvorfor hårene ikke slipper her, mens det jo gjør det andre steder? Kommer de til å slippe lettere etterhvert?

AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen! Ja, det er akkurat en sånn voks jeg bruker også. Den ligner på honning :-) Prøvde også slike ferdigstrips som du får på vita. Hadde samme problem med dem også...

Skrevet

tar du på voksen riktig da? Du skal legge på i hårenes retning og drar av i motsatt retning av hårene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...