Gå til innhold

smykke til denne kjolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nydelig kjole! Skal du ha chiffon"sjalet" til også?

Jeg tror det er best med et enkelt kjede med et anheng med diamant, som legger seg akkurat i... den "gropen" mellom kravebeina. (Hva heter den? Samme spørsmål kommer opp i "Den engelske pasienten", men jeg har glemt svaret.)

Når det gjelder linker lurer jeg på det samme.

Skrevet

Nei, skal ikkje ha sjalet, men slør. Men vil det virke fullstendig harry viss eg ikkje har ekte diamant? Det har eg ikkje, og har heller ikkje tenkt å kjøpe det til meg sjølv.. :) Hadde vore noko anna å få det av kjærasten, hehe... men det er nok ikkje aktuelt akkurat no...

Skrevet

Det er vel ikke så mange som ser at det ikke er en ordentlig diamant, så det går sikkert bra. Synes Arts and Crafts har mye fint "juggel".

Skrevet

Hei. Skaff deg en zirkon, de er mye billigere og ser ut som en diamant, med mindre man er ekspert. Ikke så farlig om den ikke er ekte vel?Den VIRKELIGE diamanten har du jo ved din side..... :D

Skrevet

Jeg hadde nok også valgt et enkelt anheng. Diamant, eller ikke. Du kan finne for eksempel enten zirkon eller krystall. Det er billigere, like fint og ingen vil se forskjell.

http://www.swarovski.com har de fine smykker i krystall.

Skrevet

Må si meg litt uenig med resten her jeg :D

Kan ikke helt se hva slags broderier som er på kjolen din, men jeg tror det hadde vært lekkert med et halsbånd som sitter helt inntil halsen m/ dråper av perler. Det finnes samme i armbånd. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener...

Litt sånt som dette, men det også gjerne være flere dråper som henger utover..... Skjønner :wink: ?

Kommer jo selvsagt ann på hvordan du er som "type" også da. Jeg har kort, rødt hår, og ville ikke valgt noe annet dersom kjolen var min.

Fin kjole altså!!

Skrevet

Enig med Lullu. Synes jo at kjolen var såpass enkel at den tåler et litt mer pompøst smykke. Men det kommer jo såklart an på hva du liker. Synes chokere er kjempefint.

Skrevet

Hvis det er perler i broderiet på kjolen din (som forresten var fin), ville jeg ikke valgt diamant, men heller en dråpeformet perle i et enkelt anheng. Noe lignende sånn som Märtha Louise hadde. Ikke et langt anheng, men heller sånn at det blir liggende i den "gropen".

Skrevet
Må si meg litt uenig med resten her jeg :D

Kan ikke helt se hva slags broderier som er på kjolen din, men jeg tror det hadde vært lekkert med et halsbånd som sitter helt inntil halsen m/ dråper av perler. Det finnes samme i armbånd. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener...

Litt sånt som dette, men det også gjerne være flere dråper som henger utover..... Skjønner :wink: ?

Kommer jo selvsagt ann på hvordan du er som "type" også da. Jeg har kort, rødt hår, og ville ikke valgt noe annet dersom kjolen var min.

Fin kjole altså!!

Jaaa, det blir kjempefint!!

Skrevet

Jeg ville ikke valgt sånt som er helt inntil halsen med en sånn utrigning på kjolen. Sånn smykke som ligger inntil halsen passer best til en rett utrigning, men siden den er spiss på denne kjolen så ville jeg hatt et enkelt anheng med diamant eller perle...

Magnhild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...