emilja Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Hei, Faren min var ofte utro mot min mor som jeg er 100% sikker på at endet med flere barn. Jeg har konfrontert han med det og sakt at jeg vet at jeg har flere søsken, men han vil selvfølgelig ikke innrømme dette og nekter sterkt på at han har flere barn. Jeg har fått bekreftet fra en av min fars venner at det finnes et barn til, men de mistet kontakten i den tiden så han har ikke noe mer informasjon til meg. Jeg har et stort ønske om å finne mitt ukente søsken og vet at han/hun er ca 20 år nå. Noen som vet hvordan jeg kan finne min søster eller bror?
frøkna Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Hvis en av din fars venner hadde kontakt en gang i tiden kan vel vedkommede hjelpe deg med navn?
Britt Banditt Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Jeg tror faktisk ikke det er så enkelt, ikke før han dør og søskenet ditt krever sin del av arven (dette forutsetter at faren din står oppført som far da).
emilja Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2012 Min fars venn hadde ingen informasjon om navn eller noe så jeg har nesten ingen informasjon å gå etter.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Hei, Faren min var ofte utro mot min mor som jeg er 100% sikker på at endet med flere barn. Jeg har konfrontert han med det og sakt at jeg vet at jeg har flere søsken, men han vil selvfølgelig ikke innrømme dette og nekter sterkt på at han har flere barn. Jeg har fått bekreftet fra en av min fars venner at det finnes et barn til, men de mistet kontakten i den tiden så han har ikke noe mer informasjon til meg. Jeg har et stort ønske om å finne mitt ukente søsken og vet at han/hun er ca 20 år nå. Noen som vet hvordan jeg kan finne min søster eller bror? Blir vanskelig.så lenge din far benekter. Du kan bruke lokalavisen der han bodde i den tiden. Etterlyse evt søsken. Bruk bare initialene til din far i annonsen. Finn hans venner på den tiden,finn så navnet på de kvinner han var sammen med. Sjekk fb,se om disse kvinnene har barn osv. Se bilde av barna, ligner de? skal du ta kontakt,bare spør om deres far heter xx, mange veier du kan gå uten din fars vilje. Om han er reg. som far,så står det i hans ligningspapirer. De har han vel kansje hjemme enda? Om du tror det er mange barn, så vil jeg tro din mor vet noe om utroskapen.kvinners mistanker vekkes, og utrolig hvordan de får info om den andre kvinnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå