Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Tatovering i nakken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om dette er rett underforum å legge det på, men prøver nå.

Jeg har lyst på tatovering i nakken, men vet ikke helt om jeg tør (pysete på smerte).

Kan man feks smøre inn med Embla krem før man tar tattoveringen?

Skrevet

Om man kan bruke akkurat den kremen vet jeg ikke, men jeg har hørt at man kan bruke bedøvelseskrem ja. Spørs vel om du tørr å spørre tattoovøren da? :P Eventuelt kan du spørre legen din.

Skrevet

Jeg har ei lita tatovering i nakken, helt øverst opp mot hårfestet, i selve nakkegropen på en måte.

Var ikke spesielt vondt, intens kilefølelse, ikke verre enn det.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg har en mellomstor tatovering.. Ca 10 x 10 cm :) Synes ikke det var spesielt vondt :)

Skrevet

Nakken er ikke den vondeste plassen, langt ifra. Ikke vær redd :)

Tatovering er ikke så vondt som mange skal ha det til (med mindre du tatoverer ribbeina)

De har bedøvelseskrem hos tatovøren men de færreste trenger det.

Skrevet

Tatoveringer har en tendens til å være mindre vondt jo nærmere ryggraden de er, så nakken burde ikke være noe stort problem.

Har du skikkelig problemer med smerte kan du smøre på Emla eller Xylocain en halvtime før du skal ta den. Det døyver den verste stikkinga.

Skrevet

Jeg har nettopp tatt en ny tatovering som begynner i nakken og går nedover ryggen. Jeg synes denne var mye mindre vondt å ta enn de jeg har på armene. Sånn embla krem er bare tull, ikke noe vits i å bruke. Når man blir tattovert, og kroppen føler smerte, så tar det ca 15 minutter for kroppen å sende ut nok endorfiner for å dempe smertene. Og det har god effekt.

Det går sikkert helt fint, tenk på hvor mange som blir tatovert gang etter gang, de hadde ikke gjort det hvis det var så jævlig :)

Skrevet

Nakken er ikke den vondeste plassen, langt ifra. Ikke vær redd :)

Tatovering er ikke så vondt som mange skal ha det til (med mindre du tatoverer ribbeina)

De har bedøvelseskrem hos tatovøren men de færreste trenger det.

Og akkurat det gjør inni helsikkes vondt! :overrasket:

Skrevet

Og akkurat det gjør inni helsikkes vondt! :overrasket:

Hoftekammen også :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også tatovert både armer (underarmen) og nakken/ryggrad, og kan absolutt melde at den i nakken var ren tortur, mens de på armen knapt kjentes :)

TS: du kan også be dem ta pauser underveis, vet du :)

Skrevet (endret)

Jeg syns faktisk at man skal tåle smerten hvis man skal ta seg en tattovering. Det er jo på en måte en del av greia...

Jeg hadde aldri i livet fått bedøvelseskrem hos "min" tattovør!

Endret av bobbi
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Om jeg skulle hatt tatovering hadde jeg måtte hatt guttekort hår selv om d sikkert hadde vært stilig.

Men så er d så at jeg har prøvd kort hår og når nakkehårene vokser ut igjen, kiler d så fælt stikkete + at tatoveringen allikevel dekkes av hår..

Hva er da vitsen?

Skrevet

Om jeg skulle hatt tatovering hadde jeg måtte hatt guttekort hår selv om d sikkert hadde vært stilig.

Men så er d så at jeg har prøvd kort hår og når nakkehårene vokser ut igjen, kiler d så fælt stikkete + at tatoveringen allikevel dekkes av hår..

Hva er da vitsen?

? Min tatovering i nakken blir iallefall ikke dekket av hår, da den er tatt rett før hårfestet. Synes det er en grei plass å ha den, har jeg håret ned så vises den ikke, setter jeg opp håret så vises den:-)

Gjest Gjest
Skrevet

? Min tatovering i nakken blir iallefall ikke dekket av hår, da den er tatt rett før hårfestet. Synes det er en grei plass å ha den, har jeg håret ned så vises den ikke, setter jeg opp håret så vises den:-)

Kunne vært stilig kanskje, egentlig bruker jeg jo å ha håret i hestehale.. Hva har du om jeg får spørre? D er eneste plassen jeg ikke har eksem, så da hadde d vært artig å hatt nå der :smil:

Skrevet

Kunne vært stilig kanskje, egentlig bruker jeg jo å ha håret i hestehale.. Hva har du om jeg får spørre? D er eneste plassen jeg ikke har eksem, så da hadde d vært artig å hatt nå der :smil:

Jeg har ei lita tatovering (ca 2*1cm) som bestevenninna mi har tegnet, og som tatovøren kopierte. Den er sort/skyggelagt, og veldig diskre.

Har langt hår, så jeg synes det er greit å ha tatovering der, for da kan jeg skjule den hvis jeg vil :)

Annonse
Gjest Frk.Poppins
Skrevet

Har i nakken og halsen(bak øret) synes ikke det gjorde så vondt:p Men å fjerne den i nakken, det var forj*vlig vondt:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...