Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg spørre hva dere her inne mener om å sende venneforespørsler på facebook til mennesker dere aldri har møtt, men er stor fan av? Er det teit eller greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er teit, men det er helt greit for meg om andre vil gjøre det.

Skrevet

Jeg er venn med Dave Levey fra Hell's Kitchen selv om jeg ikke kjenner ham. Selv kunne jeg aldri funnet på å bli venn med en norsk kjendis så sant jeg ikke kjenner vedkommende.

Skrevet

Synes vel det er teit, om jeg skal være ærlig. :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Hmmm. Jeg er venn med en jeg aldri har møtt. Men jeg har hatt lang epost utveksling med vedkommende. Og han er kjendis. Er det teit?

Forøvrig er jeg venn med en annen jeg aldri har møtt, også etter lang epost utveksling. Og han er ikke kjendis. Er det mer eller mindre teit?

Og nei, jeg har ikke truffet dem på nettdating sider, men i andre fora.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

ja, jeg syns det er kjempeteit..

Skrevet

Hmm, ja jeg bruker vanligvis å "like" kjente folk på fb, men når de ikke er fullt så kjent at de ikke har en fanside så er det noe som gir meg sååååå lyst til å sende venneforespørsel, men har ikke gjort det på grunn av det muligens er litt dumt å gjøre sånt...

Skrevet

Jeg synes også dette er litt teit, men det for bli opp til enhver og finne ut av :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er barnslig og teit. Kjendiser er mennesker som deg og meg.

Om du har vært i kontakt med vedkommende fra før (skrevet med hverandre på mail eller noe) er det det greit.

Om du vil komme i kontakt med vedkommende er det bedre å sende en melding enn venneforespørsel.

Skrevet

Hvis kjendiser ønsker kontakt med fansen, så lager de vel en page / side. Jeg synes selv det er plagsomt å få venneforespørsler fra fremmede. Det synes sikkert kjendiser også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...