Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er egentlig over gjennomsnittet opptatt av utseendet, sminke, hår osv. Men nå har det slått meg at jeg gjør jo ingenting for å pleie huden, og da spesielt i ansiktet! Så jeg tenkte da å investere i en hudpleieserie.

Siden jeg ikke har så mye peiling, spør jeg dere: hva er den beste hudpleieserien dere har prøvd? Jeg er 21 år, har så og si aldri kviser, men sliter veldig med blank hud i t-sonen. Så det beste for meg ville vel blitt en serie for fet eller kombinert hud. Men jeg ønsker også å forebygge rynker osv, så hvis det finnes noen som gjør begge så JA takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er frelst av Ole Henriksen! Har aldri hatt så fin hud som nå. Jeg syns egentlig det er altfor dyrt, men kjøper når jeg er utenlands - da er ikke prisen så ille ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Arome pureté serien fra decleor er ment for oily/combination hud =) Produktene i serien er blant annet Aroma Night Ylang Ylang night balm, arromescence ylang ylang purifying serum og cleansing gel.

Det er noe dyrt, men du får som regel testere på plasser de selger det om du spør pent, eller mindre utgaver av de på nett slik at du ikke trenger å kjøpe de i stor størrelse med en gang. Jeg har ikke fet hud, så bruker ikke den serien, men etter min mening er decleor omtrent det beste merke der ute for de fleste hudtyper. Men det er alltid greit å teste før man kjøper da jeg vet noen reagerer på merkene pga. alle de essensiele oljene de baserer produktene sine på :jepp:

Endret av BabyBlue
AnonymBruker
Skrevet

MD formulations. Har prøvd alt som er nevnt over her, ingenting kan måle seg med MD.

• Liker 1
Skrevet

MD, Exuviance, Obagi, Sesderma.

Gjest barista
Skrevet

Dermalogica, MD og decleor er produkter som er høyst å anbefale! Du kan få de på hudpleiesalonger hvor du også vil få god hjelp til å hva du bør ha.

Neste gang du skal bestille: bruk feelunique. Mye rimeligere, og feelunique betaler tilbake toll. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Dermalogica gjør lite for huden, bruk heller MD!

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Sverger til Chanel.

Har jobbet meg oppover i seriene deres de siste 25 årene.

Jo eldre du blir, - jo dyrere blir produktene :Hehe:

Huden min er visstnok meget pen (uten foundation og pudder og dill og dall), - sier de som har greie på det :)

Antageligvis er det en god del arv inne i bildet, men Chanel har ikke gjort saken verre (tror jeg) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...