Papirbit Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 (endret) - Endret 24. september 2012 av Papirbit
DetteErMeg Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Jeg går media og kommunikasjon på vgs og får stadig vekk beskjed om at jeg ikke kommer til å greie meg fordi det er veldig vanskelig å få jobb osv. Men jeg tror at har du talent får du jobb uansett hvilke av de du velger Men kan du ikke ringe skolen som du foreslo, selv om du tror det er vanskelig å få svar? Da har du i det minste prøvd Lykke til!
Papirbit Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2012 (endret) - Endret 24. september 2012 av Papirbit
Mini93 Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Som sagt så er det mange om jobbene innen media. Det viktigste er desverre ikke utdannelse innen dette fagfeltet, men portofolie og ikke minst kontakter. Jeg har selv gått media i to år, og nesten samtlige av våre lærere hadde både utdannelse, og ikke minst mange års erfaring, før de eventuelt bygget på med pedagogikk og ble lærere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå