simssims Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er bare 17 år, men siden både mamma og pappa har hatt hjerteinnfart i alder av 40, har jeg blitt mye mer obs på at jeg også kan få lignende, i alle fall ha problemer med hjertet. Har hatt tunge hjerteslag i tre dager nå, og kjenner dem eksta godt når jeg ligger. Er ikke vondt men litt ubehagelig siden jeg kjenner det i hele kroppen og i halsen hver gang hjertet slår. Har også hostet opp litt blod om morningen i går og idag, men er sikkert ikke noe farlig. Lurer bare på om noen vet hva det kan være?
Gutt_24 Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er bare 17 år, men siden både mamma og pappa har hatt hjerteinnfart i alder av 40, har jeg blitt mye mer obs på at jeg også kan få lignende, i alle fall ha problemer med hjertet. Har hatt tunge hjerteslag i tre dager nå, og kjenner dem eksta godt når jeg ligger. Er ikke vondt men litt ubehagelig siden jeg kjenner det i hele kroppen og i halsen hver gang hjertet slår. Har også hostet opp litt blod om morningen i går og idag, men er sikkert ikke noe farlig. Lurer bare på om noen vet hva det kan være? Jeg ville kommet meg til legen var jeg deg. Kan godt hende det ikke er noe farlig, men som du sier så har foreldrene dine hatt hjerteproblemer, og hosting av blod er aldri normalt. Snakk med foreldrene dine og få deg en legetime! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå