Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Dama har nylig gått til innkjøp av en rimelig massiv dildo (20cm lang eller noe). Hva skal det bety egentlig? Synes hun jeg er for liten?
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Kan du ikke spørre henne da? For å være helt ærlig så synes jeg det er litt kleint å spørre henne, fordi da fremstår det som jeg har komplekser for min egen penis (noe jeg forøvrig har.) - derfor spør jeg dere...
Gjest Bandit Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Det er greit med leketøy, men den var kanskje noe i overkant? Uansett ville jeg snakket med henne. Skal hun bruke denne, eller er den kjøpt inn kun for kødd?
Gjest Eurodice Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 For å være helt ærlig så synes jeg det er litt kleint å spørre henne, fordi da fremstår det som jeg har komplekser for min egen penis (noe jeg forøvrig har.) - derfor spør jeg dere... Hva er det som får deg til å tro at fremmede mennesker på et forum kan vite noe om dette? 7
Papirbit Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Du vet jo selv hva det kan være... 1. Ho vil bare kose seg/ha en forandring/kanskje ho kjøpte den første ho fant/kanskje ho syns det er morsomt med en stor dildo 2. ho kjøpte en stor fordi ho vil ha en stor..? Betyr ikke nødvendigvis at ho er misfornøyd med din.. Dessverre er vi ikke tankeleser,og kommer ikke lengre enn dette her..
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Jeg kommer til å gjøre det slutt med henne. Jeg gidder ikke være sammen med ei dame som foretrekker noe som er større enn det jeg kan gi henne. 2
Gjest navnelapp Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Jeg kommer til å gjøre det slutt med henne. Jeg gidder ikke være sammen med ei dame som foretrekker noe som er større enn det jeg kan gi henne. Kor gamal er du? Du bør kanskje snakke med henne om korleis du føler det før du ditchar henne. Eller er du ikkje spesielt glad i henne? 1
Gjest Vampen Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Dama har nylig gått til innkjøp av en rimelig massiv dildo (20cm lang eller noe). Hva skal det bety egentlig? Synes hun jeg er for liten? Hva får deg til å tro at valget av dildo har noe med penisen din å gjøre i det hele tatt? 7
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er 22 år. Hvorfor skal jeg prate med henne? Skal jeg "overtale" henne til å foretrekke min størrelse? Hadde hun vært fornøyd med min, så hadde hun kjøpt en dildo med lignende størrelse - ikke det monsteret hun har gått til innkjøp av. Og ja, hun bruker den! 1
DetteErMeg Skrevet 13. mai 2012 #11 Skrevet 13. mai 2012 Jeg kommer til å gjøre det slutt med henne. Jeg gidder ikke være sammen med ei dame som foretrekker noe som er større enn det jeg kan gi henne. Ka søren? Dumper du henne bare på grunn av det? Det kan umulig stikke særlig dypt hvis du er villig til å slo opp med henne på grunn av noe sånt uten en gang å prøve å snakke med henne... Da er det bare å droppe henne så han finne seg en mann som setter større pris på henne! 6
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2012 #12 Skrevet 13. mai 2012 Er du fornøyd med hvor stram hun er? Når du onanerer, bruker du hånden, eller bruker du en falsk vagina som er helt lik henne i stramhet? 1
Mooria Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 Det er greit med leketøy, men den var kanskje noe i overkant? Uansett ville jeg snakket med henne. Skal hun bruke denne, eller er den kjøpt inn kun for kødd? Hvem er det som kjøper noe sånt "for kødd"? Mest sannsynlig har hun tenkt å bruke den.. uansett så ville jeg bare spurt henne rett ut.
Burn Skrevet 13. mai 2012 #14 Skrevet 13. mai 2012 Makan til umoden 22 åring... Vet du, det er kanskje best at du avslutter forholdet 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #15 Skrevet 13. mai 2012 En dildo, uansett størrelse, kan ikke sammenlignes med en EKTE pikk uansett. Så tror ikke du skal tenke så mye på at hun er misfornøyd med din størrelse. Er nok bare tilfeldig at hun har tatt den størrelsen! Jeg har selv en partner med mindre pikk enn dildoen min, men han sin er klart best å kjenne i meg- for det er ekte vare!
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2012 #16 Skrevet 13. mai 2012 Umoden fordi jeg vil være sammen med ei dame som liker meg? Hold kjeften din. 5
Bernardette Skrevet 13. mai 2012 #17 Skrevet 13. mai 2012 Jeg skjønner nå hvorfor hun kjøpte den. En dildo, være seg en på 20 cm. eller en på 12 cm. snakker ikke, og kan dermed ikke si så mye dumt som det du har lirt av deg på noen få innlegg, TS. 27
Papirbit Skrevet 13. mai 2012 #18 Skrevet 13. mai 2012 Man kan da like både det ene og det andre! Selv om ho har det gøy med en større variant, så betyr det ikke at ho ikke nyter sexen med deg, sånn hadde jeg aldri tenkt...Kan hende at ho bare liker å variere? Nøyaktig derfor bør du snakke med henne. Hvordan hadde du reagert hvis ho kjøpte super-fancy dildo, som både vibrere, lyser, snurrer,hopper og hele pakken istedenfor? 2
Gjest BM2 Skrevet 13. mai 2012 #19 Skrevet 13. mai 2012 Dama har nylig gått til innkjøp av en rimelig massiv dildo (20cm lang eller noe). Hva skal det bety egentlig? Synes hun jeg er for liten? Jepp, hun synes det. For å få kontrollen tilbake må du straffepule henne. Fist henne, dytt pikken din opp i ræva på henne og sprut ansiktet hennes fullt av sperm. Eventuelt dumpe henne. uansett, pikken din er for liten til å tilfredsstille henne. 3
Gjest Starlit Skrevet 13. mai 2012 #20 Skrevet 13. mai 2012 Du får kjøpe sexleker selv Kjøpte både til meg selv og sambo Går også helt fint å bruke det sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå