Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, hvorfor ofte liker dere å bli kontakten av damen, kjæresten, den dere holder på med?

Jeg har skriver meldinger med han jeg er sammen med hver dag, og selv om han er på jobb. Men det hender han ikke alltids svarer (ja fordi han er på jobb)

Burde jeg la det gå noen dager før jeg tar kontakt igjen? :sjenert:

Jeg savner han jo helt enormt masse når han er på arbeid, og det er jo flere uker til vi sees. Syns det er vanskelig :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca så ofte som mulig uten at det går utover jobb og andre ting.

• Liker 1
Skrevet

Som tittelen sier, hvorfor ofte liker dere å bli kontakten av damen, kjæresten, den dere holder på med?

Når man ikke bor i sammen så er det greit å ha litt kontakt daglig om det er mulig.

Bor man i sammen så blir det noe helt annet.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvis jeg liker damen så har jeg ingenting imot å bli kontaktet. Faktisk så synes jeg det er ganske kjekt :)

Om jeg ikke er interessert så er det ganske turn off.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på dette jeg også. Flørter litt med en fyr, og traff ham igjen på søndag, noe som resulterte i noen timer med klining (+ litt til). Men har ikke hørt fra ham etter det. Jeg har heller ikke tatt kontakt med ham. Vet liksom ikke om jeg bør kontakte ham, om det er "for tidlig" eller tolke det som at han uansett ikke er interessert... Åååh, at jeg ikke kan dette her!

Gjest Janus
Skrevet

Gjerne daglig og gjerne flere ganger per dag. Men jeg er ikke en tilhenger av å føre lange samtaler over SMS. Korte søte meldinger fungerer best for min del.

Ellers er det en god regel å ikke sende en ny melding før du fikk svar på den forrige. Om du følger den regelen og føler deg frem på responsen du får, så tror jeg du finner takten selv.

:)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Han jeg dater tar kontakt med meg hvis jeg ikke har gjort det, så vi utveksler minst en sms om dagen.

Skrevet

Jeg og kjæresten utveksler 1-2 sms hver dag, ringer evt 2 ganger / man-fre. Treffes i helgene. Ellers enig med Janus. Vent på svar på første sms, ellers virker innpåsliten. ( tidlig i forholdet ) .

Skrevet

et par sms om dagen er fint, men når det altid er en ubesvart melding på mobilen blir det slitsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...