shoppedilla Skrevet 15. mai 2012 #21 Skrevet 15. mai 2012 I og med at jeg kun har vært i ett utdrikkningslag så skal ikke jeg breie meg for mye i denne diskusjonen! Hvis noe over 1000kr ikke inkluderer aktivitetene for gjestene også eller mat syns jeg det blir for dyrt! I utdrikkningslaget jeg var i så tok vi kollektivtransport, fungerte helt fint! Vi startet med koldtbordfrokost hvor alle tok med hver sin rett og alle hadde med seg noe å drikke på. Så reiste vi innover til byen og tok buss derfra til aktiviteten hvor vi selv måtte betale om vi ville delta. Deretter tok vi t-bane og dro på restaurant hvor vi måtte betale mat og drikke selv. Utested etterpå hvor vi også måtte betale alkoholen selv. Transport betalte vi selv. Eneste pengene vi betalte inn dekte var alt for bruden! Helt greit for meg å betale alt selv og kom vel over 1000lappen totalt med summen jeg betalte til forlover. Skal i nytt utdrikkningslag i juni, men vet ikke hva dette vil koste enda. Om vi benytter kollektiv da eller forloverene fikser transport er ett fett for meg! Men hvis summen er skyhøy og jeg også må dekke alt for meg selv i tillegg kommer jeg til å spørre hva pengene går til! Bruden er en god venninde av meg og jeg kommer til å stille opp(etter litt krangling med sambo), men jeg kommer til å lure hvis summen er høy og vi må betale masse for oss selv i tillegg. Jeg mener at er det over 1000kr skal det enten være noe veldig spessielt som vil skje eller så får noe dekke et eller annet for gjestene også. Jeg har ikke 1000lapper å spre rundt meg. Nå gjør det bryllupet at vi må reise langt og bo på hotell i tillegg så bryllupet blir dyrt nok i seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå