AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Hei, Jeg har hatt veldig lyst til lenge nå og ta hair extensions. Jeg skal til Tyrkia nå i sommer og lurer på om noen vet hvordan det er å ta det der? Er det bra kvalitet og ca hvor dyrt det er?
Skjønningen Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Jeg og skal til Tyrkia og lurer på extensions. Kom med svar, noen!
Minya Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Det er relativt billig å gå til frisøren i Tyrkia, spesielt om du går til steder som ikke er midt i de verste turistplassene, så det kommer jo litt an på hvor du skal hen. Akkurat prisen på extensions vet jeg ikke, men jeg vet at kvaliteten de bruker der nede er svært god, så du vil sannsynligvis ende opp med et godt resultat.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 En venninne av meg tok hair extensions i Alanya. Hun hadde tidligere tatt det i Norge og den gangen var det uproblematisk. Men håret hun satt på i Alanya nærmest datt av i klatter. Hun mistet utrolig mye hår! Hun verket også i hodebunnen etterpå. Hun klagde til frisøren, (som tok det svært ille opp at hun klaget), og fikk satt inn mer hår. Men etter bare en uke hjemme i Norge, måtte hun ta av håret. Husker ikke helt hvor mye hun betalte men det var iallefall ikke verdt pengene, selv om det var mye billigere enn i Norge! Anbefaler heller at du sparer opp litt ekstra penger og gjør det i Norge. Det vil lønne seg i lengden. (Nå kan jo jeg ikke snakke for alle frisører i Tyrkia, det kan jo hende hun var veldig uheldig med valg av frisørsalong. Men dette var iallefall en dårlig erfaring for henne.)
ninuska_ Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Jeg betalte ca. 1500 for extensions i utlandet - det var 100 punkter hvis jeg husker riktig. Storfornøyd! Ps. Det er greit å vite at hodebunnen kan være litt sår og vond et par dager i ettertid, for det "lugger" litt, spesielt det å ligge var litt småømt rett i starten
Sitat Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Har tatt hair exstensions i alanya, men ikke alle frisører som fjerner det så lenge det ikke er tatt på hos dem. Har noen forslag på hvor man kan det ut? Bor i Oslo området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå