Gå til innhold

Hva er greia med denne fyren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå må jeg bare spørre.

For et par måneder siden møtte jeg en fyr. Via hans jobb. Han ytte mer service enn nødvendig. Mye mer. Jeg har truffet han flere ganger siden, fortsatt via hans jobb. Jeg må innrømme at jeg har falt for han. Og jeg tror han liker meg også. Det ble jeg bare sikrere på for et par uker siden. Venninnen min som jeg var sammen med da mente også det. Han svarte på hennes spørsmål, men så på meg. Så meg inn i øynene hele tiden. Hun spurte, han svarte... men flyttet ikke blikket til henne. Merkelig?

Så etter noen dager fant jeg han på facebook og addet han. Vi har felles venner der og jeg vet hvem søsteren hans er. Så ikke så unaturlig egentlig... kanskje.

Han godkjente requesten for så å slette meg etter 5-6 minutter. Hva er greia med det da?!

Jeg har ikke sett han siden. Har holdt meg unna. Jeg vet han har samboer. Så jeg er ikke ute etter noe forhold til han. Vil bare bli kjent.

Men hva tror dere er greia hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ikke kjent deg igjen da han fikk requesten, men da han så nøyere på profilen din, så kjente han deg igjen, og så tenkte han at det ikke var så lurt å være FB venn med deg likevel

• Liker 5
Skrevet

Skriver under den over meg, dessverre :)

Skrevet

Han har gjort det som er riktig :)

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svarene :)

Men tror dere han liker meg da? For hvis ikke skulle det jo ikke vært noe problem å hatt meg som venn på facebook?

Skrevet

Tror han gjorde lurt i å slette deg, siden du tydeligvis bryr deg så mye om en som allerede er i et forhold.

• Liker 2
Skrevet

Takker for svarene :)

Men tror dere han liker meg da? For hvis ikke skulle det jo ikke vært noe problem å hatt meg som venn på facebook?

Nei. Han synes du er masete, klengete og halvpsycho. Jeg er overbevist om at han gruer seg til å være nødt å treffe deg igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verken maset eller klengt på han ;)

Gjest Anna.S
Skrevet

Hadde han likte deg slik du tror så hadde han snakket med deg via facebook.. desverre..

Skrevet

Jeg har verken maset eller klengt på han ;)

Tror ikke på deg. Du er jo helt saiko bare her :filer:

Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor du bryr deg stort og vil bli "venn" med han om han allerede har samboer. La nå typen være. Hadde han vært interessert hadde han lokalisert deg på Face for lenge siden..

AnonymBruker
Skrevet

Han godkjente forespørselen din fordi han måtte det for å se hvem du er. Så da så han at det var "hun fra jobben", han tenkte kanskje som så at han ikke vil vær venn med kunder/brukere fra jobben, på tross av at man har felles facebookvenner og at du "vet hvem søsteren hans er" ( :sjenert: )

Jeg tror helt ærlig at du har mistolket signalene han har sendt deg.

Skrevet

Nå må jeg bare spørre.

For et par måneder siden møtte jeg en fyr. Via hans jobb. Han ytte mer service enn nødvendig. Mye mer. Jeg har truffet han flere ganger siden, fortsatt via hans jobb. Jeg må innrømme at jeg har falt for han. Og jeg tror han liker meg også. Det ble jeg bare sikrere på for et par uker siden. Venninnen min som jeg var sammen med da mente også det. Han svarte på hennes spørsmål, men så på meg. Så meg inn i øynene hele tiden. Hun spurte, han svarte... men flyttet ikke blikket til henne. Merkelig?

Så etter noen dager fant jeg han på facebook og addet han. Vi har felles venner der og jeg vet hvem søsteren hans er. Så ikke så unaturlig egentlig... kanskje.

Han godkjente requesten for så å slette meg etter 5-6 minutter. Hva er greia med det da?!

Jeg har ikke sett han siden. Har holdt meg unna. Jeg vet han har samboer. Så jeg er ikke ute etter noe forhold til han. Vil bare bli kjent.

Men hva tror dere er greia hans?

Kanskje det var samboeren hans som sletta deg?

Det forstår jeg godt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe. Jeg har aldri sagt jeg liker han. Jeg har heller ikke gitt noen signaler på det, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Han godkjente forespørselen din fordi han måtte det for å se hvem du er. Så da så han at det var "hun fra jobben", han tenkte kanskje som så at han ikke vil vær venn med kunder/brukere fra jobben, på tross av at man har felles facebookvenner og at du "vet hvem søsteren hans er" ( :sjenert: )

Jeg tror helt ærlig at du har mistolket signalene han har sendt deg.

Ja, mulig det. Men da er det flere rundt som har mistolket de...

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på deg. Du er jo helt saiko bare her :filer:

Er det noe galt med deg? Har du en type som har vært utro eller noe? Siden du prøver litt for hardt å angripe TS her.

Til TS: Syntes ikke det var en god idé å legge han til når du viste at han hadde en samboer. Kan hende han synes du er pen og at han liker å se på deg. Men du var jo ikke ute etter vennskap selv heller, og det er kanskje bra at han slettet deg. Kan jo hende dama hans har passordet hans, og at det var hun som la deg til for å se på bildene dine, og slettet deg etter at hun hadde snoket på det som var å snoke på.

• Liker 1
Skrevet

Mange som synser og sanser her.

Spør han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri møtt dama hans. Så jeg tror ikke hun vet om meg. Med mindre han har sagt noe da.

Jeg har sendt en mld på facebook og spurt hvorfor han la til og så slettet. Men ikke fått svar. Tror ikke jeg blir noe klokere på den mannen.

Men takker for alle svarene her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...