AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Jeg må bruke svarte dressbukser på jobb, men sliter med å finne bukser jeg liker! Jeg liker ikke "tradisjonelle" dressbuker, fordi jeg syns de har så smale ben og sitter så merkelig på, klarer ikke være komfortabel i dem. Derfor lurer jeg på om noen vet hvor man får kjøpt svarte dressbukser som har stretch, og som gjerne er litt ettersittende øverst og har litt sleng i bena, eller vidde nederst..? Jeg har en svart og en brun som jeg kjøpte på vero moda av merket only for 4-5 år siden, men de er vist ikke å få tak i lenger.. Liker litt tynt stretch stoff, men det er vanskelig å finne slike bukser.. 1
Wednesday Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Dette høres skikkelig kjærring ut, men vivikes har de beste dressbuksene (jeg er 25, ikke 50, hehe) 1
FantasDick Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Kjøpte nettopp en på Zara. Den har ikke direkte sleng, men fin vidde.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 floyd har akkurat slik bukse du beskriver fra merket fransa ! de er kjempe gode !
Pene sko... Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Eller du kan reise til en skredder og få buksene tilpasset din kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå