AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 ...og legges det også ut nye anonnser i denne måneden? Eller har alle tatt ferie? Jeg må kjøpe en bolig før august og kjenner at tiden begynner å renne ut, da økonomien ikke tillater at jeg kan velge og vrake i det vide og brede.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Noen få. Men svært få selger i fellesferien, for det er svært få kjøpere. For øvrig har de fleste et par-tre måneder overtakelsestid, så du bør ha kjøpt innen utgangen av mai om du må inn fra starten av august. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Det vil bli færre nå fra slutten av måneden. Noen få vil bli lagt ut, men de fleste vil enten gjøre fremstøt med salg nå relativt fort eller vente til august.
Gjest Raggy Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Ja min visst alt går etter planen:) eller så er det vel få boliger i juli.. men jeg har tenkt som så når vi skal kjøpe at jeg vil gjerne bruke hele juli til å finne hus fordi det antagelig er færre som er med å by. Vet ikke om min plan slår ann men håper det..
Riskrem Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Det stopper aldri helt opp i markedet, men det er færre boliger til salgs i juli. Samtidig kan det være fordelaktig å kjøpe i juli fordi da er det kanskje færre interessenter ute Se på finn.no/eiendom og så går du på annonsevolum. Så kan du se hvordan antall annonser varierer med månedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå