Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt råd om hva jeg skal gjøre....

Saken er den at jeg har to veldig gode venninner som det er skikkelig isfront mellom, de tåler rett og slett ikke trynet på hverandre.... De var tidligere veldig gode venninner, men begge er veldig glad i sladder og litt baksnakking uten at de nødvendigvis mener noe vondt med det, de er bare sånn, noe jeg har lært meg å leve med og ta høyde for, siden på alle andre områder er de supre venninner. Men ingen av dem er de jeg betror meg noe særlig til. Og jeg vet de begge sannsynligvis snakker drit om meg og, men jeg bare hever meg over det.

Jeg har veldig lyst å ha begge i utdrikningslaget mitt, og har tidligere sagt til begge at når de omgås meg så skal de ikke slenge drit om person nr 2, noe de begge klarer relativt greit egentlig.

Men bør jeg ta en samtale med dem ang utdrikningslag, at begge kommer til å være der og at de må oppføre seg, eller bør jeg la være og håpe på at de er voksne nok til at de tenker på dette selv? De er i slutten av 20 årene og begynnelsen av 30 årene, så er ikke 18 åringer det er snakk om heller.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville snakket med dem en og en som du sier og bedt dem oppføre seg for din skyld. Det er tross alt din dag, og det er du som skal feires. De burde respektere det og legge til side uenighetene sine for en kveld. :)

Skrevet

Det er din dag,og klarer ikke disse to og legge til sides uenighetene sine for noen timer hadde jeg bedt begge holde seg langt unna.

Er tross alt snakk om voksne folk!

Og skulle de klare å ødelegge utdrikkningslaget ditt på noe vis hadde jeg avskrevet de begge,da er de ikke verd ditt vennskap!

Håper du får en knall dag :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Det er egentlig et alternativ nr 3, for hun ene er veldig flink til å oppføre seg korrekt i situasjoner hvor det er andre mennesker til stede, men hun kan være svært nærtagende, så hun kunne blitt sur for denne samtalen, er mest hun andre jeg kan risikere lager noe kvalm, så kanskje jeg bare skulle snakke med henne?

Jeg vet disse ikke høres ut som gode venninner egentlig, men så lenge jeg holder dem hver for seg så er de gode som gull begge to :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

I slike tilfeller synes jeg dine veninner skal skjerpe seg. Hva om du får forloveren din til å snakke med hun som er utagerende feks? At "vi forstår dere har kranglet og er uvenner men dette er brudens dag og vi ønsker at det skal bli en hyggelig dag for alle"

Jeg var også i et utdrikningslag der ene jenta var forb på en annen. Det ble til at hun ene som "hadde gjort noe" ikke møtte opp. Hun var ikke helt i form da, mentalt sett den dagen..hun andre var kald som is. Trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...