Gjest Emmelina Skrevet 29. januar 2004 #1 Skrevet 29. januar 2004 Hei igjen Hva gjør man når eksmannen ikke kan godta at ekskonas mann betyr noe for hans barn. Det var ingen ny man inne i bildet når det ble brudd.. Etter seks år er enda ikke bitterhet og hat blitt mindre. Det går ut over barna som ikke kan si at de har det fint når de erhos sin mor. Trenger noen råd her. Har selvfølgelig prøvd å si noe .men det går ikke inn over hodet.barna er så slitne av det .
Gjest Mayamor Skrevet 29. januar 2004 #2 Skrevet 29. januar 2004 Snakk mer med eksen din... Få ham til å forstå at dette kun går utover hans barn - og jeg regner med at han ikke vil at de skal ha det vondt pga ham... Mayamor
Gjest Emmelina Skrevet 29. januar 2004 #3 Skrevet 29. januar 2004 Dette harjeg sagt i fire år .. Så derfor lurerjeg på når hevnen er borte.. eller hva man skal kalle det.. :-?
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #4 Skrevet 30. januar 2004 Vet hva du prater om, min ex var utro fra dag en, og etter flere års samboerskap orket jeg ikke mer. Jeg tok med meg ungene og dro. Han er i dag samboer med ei jente han har vært sammen med siden (minst ett år) før jeg flyttet.... Jeg skal snart gifte meg, og trur du det er greit...? hah, nei, da skal vi være så ekle så..... Enkelte mannfolk..... :evil: Sørg for at barna dine har det bra når de er hos deg, det er det eneste du kan gjøre.....
la Flaca Skrevet 30. januar 2004 #5 Skrevet 30. januar 2004 Jeg skal snart gifte meg, og trur du det er greit...? hah, nei, da skal vi være så ekle så..... Er det ikke greit at du gifter deg? :-? På hvilken måte uttrykker han det?
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Han er surere og mer grinete enn noen gang.... Lager bare bråk, nekter å komme ut av bilen når han skal hente eller levere ungen, svarer ikke hvis jeg går ut til bilen og spør om ungen har spist eller sovet, en gang satt han i bilen i halvannen time da han skulle hente ungen, fordi han nekter å komme og ringe på her.... Dette er bare fornavnet.... En god ting kan ikke sies for ofte: Enkelte mannfolk.... :evil:
la Flaca Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 Jøss- det der høres temmelig uholdbart ut. Og hvis han i tillegg viser lite interesse for sønnen sin... Det er jo ofte sånn at brudd mellom foreldre får frem det absolutt verste i folk, og det gjelder ikke bare mannfolka. Så lenge det ikke går utover ungene får man bare holde ut, men der går også grensen!
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #8 Skrevet 30. januar 2004 Sånn har han mer eller mindre holdt på leeeenge nå..... Alt vi skikkelige jenter går igjennom for våre elskede små avkom! Men de er jo verdt det da.... *Tex elsker sine små gullskatter*
Gjest Emmelina Skrevet 30. januar 2004 #9 Skrevet 30. januar 2004 ja.. det erikke noe å bry seg om , men det erklart det sliter på barna oxo når de syns mors mann er oki og pappan forklarer at han er dum, teit, o.s.v. samtidig så lurer jeg på om det er sånn at noen menn og damer ikke blir ferdig med brudd i det hele tatt. Sauser seg inn i medlidenhet og stakkarslighet. Det er snart seks år siden så det er vel bare å innse dette, Ellers damer ha en nydelig helg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå