snoker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 For 5 uker og 3 dager siden ble vår bichon frise parret, hun ble parret igjen 2 og 3 dager etter dette. Rett etter parringene endret hun oppførsel og ble mer kosete og slapp enn hun pleier. I uke 3 kastet hun opp 3-4 ganger. Hun startet å bli hard rundt magen ca 2 uker etter parring, og er nå blitt tydelig større og fortsatt hard. Pattene har ikke blitt så mye større, kanskje en anelse hoven på de nederste men de to øverste er slik de alltid har vært, jeg har ikke lagt merke til dette berømte slimet fra skjeden etter hun har tisset og slikt heller. Vi skal på ultralyd til Torsdag, men jeg har lest en del på nettet nå om at de stort sett ikke får større bukomfang før i uke 6 og utover. Derfor syns jeg det er litt merkelig at hun har blitt så pass stor så fort, og at hun har vært skikkelig baktung de siste 2-3 ukene. Jeg har også prøvd å kjenne forsiktig på magen hennes, og kan ikke kjenne denne berømte perleraden. Er det mulig at dette er innbildt eller er det noen som får disse tegnene så tidlig?
Linnky Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Det kan godt være innbildt men fremdeles er det lurt å vente på ultralyd. Den beste måten du kan sjekke er egentlig om hun blir mer aggressiv rundt mat/vann osv og om hun er veldig forsiktig (hopping fra steder osv). Men fremdeles, Ultralyd ;-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå