Gå til innhold

Hva kan jeg lage av kyllingfilet og pasta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra det helt innlysende jeg kan lage med disse ingrediensene, hvilke andre retter som er spennende er det mulig å lage med akkurat disse ingrediensene?

Er student, så jeg har ikke andre spesielle ingredienser til disposisjon, har kun gulrøtter og parmesanost.

Rettene må gjerne være kalorifattige :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en pastasalat?

Pasta,stek kylling (kan både være varm eller kald i salaten) ha i det du har av grønnsaker. Smak til med litt olje,pepper og salt. Enkelt og godt :)

Skrevet (endret)

Du har KUN kylling, pasta, gulrøtter og parmesan? Da ville jeg lagd pastasalat med kyllingbiter og revet gullerot, og lånt litt olivenolje eller en klatt rømme av naboen for å ha litt dressing på. + masse salt og pepper.

Edit: jeg er med andre ord enig med vedkommende over meg.. :sjenert:

Endret av Luppa
Skrevet

Lag saus av en boks creme fraiche, et par hvitløksfedd og ca 2-3 ss pesto og rør det inn i pastaen, bland sammen stekte kyllingfiletbiter og strø revet parmesanost på toppen (gjerne vanlig ost også, om du har) :) Knallgodt og veldig enkelt!

AnonymBruker
Skrevet

Av kyllingfilet, pasta, gulrøtter og parmesan kan du lage kyllingfilet med pasta, gulrøtter og parmesan.

:nigo:

Variasjonene består i hvordan du velger å varmebehandle kyllingen (pannesteke, ovnssteke, grille, koke) og gulrøttene (koke, raspe rå, ovnsbake), og i hvilken grad du skjærer kjøtt og gulrøtter i småbiter.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Ovnsstekt kyllingfilet, snittet med parmesan lagt inni og litt krydder oppå. Raspet gulrot og pasta til, men det blir kanskje litt tørt hvis du ikke har en saus av noe slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...