Ingennick Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Hei! Dette er ikke et kjempestor problem, men det plager meg litt, så håper noen kan hjelpe Jeg har alltid hatt kjempefin hud. Den har vært tilnærmet plettfri og glatt. Men nå! Masse små nupper i huden i ansiktet. På en måte små kviser. Det er kjempe plagsomt. Jeg bruker ikke p-piller... Jeg føler liksom at dette startet da jeg begynte å trene... Har fått store kviser på ryggen, og fysj og fy. Er det noen gode tips til hva jeg kan gjøre? Jeg har aldri vært så opptatt av å kjøpe de dyreste produktene til huden, og jeg bruker ALDRI foundation. Rett og slett fordi jeg får kviser av det og blir ekkel i huden etter å ha brukt det. Jeg pleier å skrubbe huden hver andre uke. Føler at dette hjelper litt. Så smører jeg meg med en helt vanlig fuktighetskrem... Billige greier... Noen tips??? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt problemet?
RugRatzz Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Er det nupper med noe inni som man kan klemme ut eller føles det mer som det er hard hud?
Ingennick Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2012 Mer som kviser ja... Men de er pitte pitte små....
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har en venninne som ble kvitt nupper ved å skifte til økologisk hudpleie. Hva nøyaktig hun brukte vet jeg ikke.
bazinga88 Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 noen som har funnet ut av "fenomenet"? for jeg har akkurat det samme nå. men de ligner ikke på kviser, men mer bitte bitte små nupper som man ikke kan klemme på. Det begynte også etter jeg begynte å trene, og det er mest på kjeven og rundt munnen, det ser altså ut som at det er der jeg svetter mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå