AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Noen som vil anbefale et hotell i et varmt land som dere har god erfaring med? Jeg er ikke så nøye på HVOR jeg drar så lenge det er et varmt land. Jeg vil gjerne ha litt boder og butikker og et knipp utvalg med resturanter (ikke aktuelt med all inclusive). Jeg reiser alene og uten barn, og ønsker helst ikke et familiehotell med hylende unger overalt. Forslag?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Det er ikke så nøye, men vil gjerne ha forslag i alle prisklasser. Betaler ikke 25.000 liksom Har ikke noe budsjett, men jeg bruker ikke ubegrenset på en ukes hotell da jeg gjerne bruker penger på opplevelser og sånt
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Ving-hotellene har mye fint der. Spa hotell ogsånt.
Gjest Annaires Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Hva med et slikt hotell der det er forbudt for unger? Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg garantert dratt på et slikt. De er jo ofte litt luksuriøse også. 1
Mynona Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Dette hotellet likte jeg veldig godt! http://no.hotels.com/hotel/details.htmlpa=10&pn=1&ps=10&tab=description&destinationId=1640245&searchDestination=Antigua&hotelId=140676&arrivalDate=09-07-2012&departureDate=16-07-2012&rooms[0].numberOfAdults=1&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first Den linken funket visst ikke. Men det er Halycon Cove Rex Restorts på Antigua Det ligger i næheten av hovedstaden St. Johns hvor det er masse småbutikker og en del restauranter. Langs stranden er det flere herlige restaturanter også! Kanskje den virker nå? no.hotels.com/ho140676/halcyon-cove-by-rex-resorts-antigua-og-barbuda-alle-omrader-antigua-og-barbuda/ Endret 13. mai 2012 av Mynona-83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå