Gå til innhold

sengetid for 1 åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er det sengetid for et barn på 1 ?

Videoannonse
Annonse
Gjest chiki
Skrevet

mellom 18.30 og 19.30 engang tenker jeg. mi på 18mnd legger seg ca 19.30

Skrevet

Min la seg ca 19.00 da han var 1 år :)

• Liker 1
Skrevet

18.30-19.00.

Gjest Annaires
Skrevet (endret)

Frøkna her la seg ca 18:30 da.

Kunne sove så lenge hun ville på morgenen. Pleide å stå opp rundt kl 7-8.

Endret av Annaires
Skrevet

Min første la seg i 20-tida, og sov da også til 730, kanskje tilogmed til 8. Nestemann er 15 mnd og legger seg 1830-19, og våkner i 6-tida.

Hvorfor spør du, egentlig? Det viktigste er vel å finne noe som man selv synes at fungerer greit.

Gjest k.jgkigu
Skrevet

Det vil jeg si kommer helt ann på om barnet går i barnehage å må opp tidlig dagen etterpå, om barnet skal i bhg, er det greit å ha ca 12 timer som en pekepinn. Om ikke finner dere ut noe som passer for dere.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefalt leggetid for barn mellom 1 og 3 år er 18:30-19:00.

Skrevet

Vår ettåring legger seg 19.30. Han kan sove så lenge han vil om morgenen.

Skrevet

Vår 16 mnder legger seg kl 19. Han kan sove så lenge han vil, men han våkner stort sett alltid kl 6 eller 7 for det.

Skrevet

Frøkna her er 17 mnd og legger seg 18.30 hver kveld. Har gjort det siden hun var ca 3 måneder.

Unntaksvis er hun lengre oppe.

Skrevet

Vår ettåring hadde fast leggetid kl 19 fra han var bare en måned gammel. Da vi stilte klokka til sommertid nå sist endret vi ikke på leggetiden, så nå viser klokka 20.00 når han legger seg. Han går ikke i bhg og sover til 7-8 om morgenen.

Skrevet

Vår jente på 11 måneder legger seg 18.30. Broren gjorde det samme da han var på den alderen.

Skrevet

Her er det leggetid 19:30, men hun kan sove så lenge hun vil om morgenen :)

Skrevet

Frøken er snart 15 mndr, legger henne kl.1930 (har gjort det siden hun var 6-8 mndr) og våkner alt fra kl 0700 og 0900, hun går ikke på barnehage enda!

AnonymBruker
Skrevet

Her i huset legger 1.5 åringen seg sånn mellom 18.30 og 19.00. Han sover som regel til 6 - 7 tiden

Skrevet

Liggetid er 18.30. Våkner alltid kl 7, av og til kl 8 :)

Skrevet

Vår på 11 måneder legger seg mellom 18 og 18:30. Noe senere enn det, så blir det spetakkel og urolig natt. Våkner mellom 05:45 og 06:30, men kan sove så lenge hun vil.

Skrevet

Mine la seg rundt 19-19.30 da de var 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...