AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 SHORTS Hva synes dere? På noen av bildene kan man jo se at rompa synes litt osv, blir det for vulgært, eller er det fint og sexy, synes dere?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 WHO WEARS SHORT SHORTS?! WE WEAR SHORT SHORTS! Men ja, den der er FOR kort, måten den kryper opp rumpeballene på sier meg at den er enten en størrelse for liten, eller utrolig ubehagelig å gå med. For hvert skritt du tar, vil den gnage, tror jeg.
Gjest Solsmil Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Ja den er for kort. Og ikke på en spesielt sexy måte, det ser bare ubehagelig ut.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Det er jo bare å prøve. Det på bildene ser man at på en modell blir det veldig kort, men ikke på hun andre.. Tror det viktigste er å ha fine bein bak (uten appelsinhud) og anledningen. Fin sjorts for å ha på stranda, men på en dag, midt i Oslo, er vel litt snålt? Jo mindre man er 14 da, fjortiser skal jo være snåle.
Jinta Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Enig med anonym over , den ser ut som en strandshorts eller shorts man har på i hagen når man soler seg. Når rumpeballene "henger" utenfor blir det litt for kort og tacky å gå rundt med ellers imo. Men det er vel det som er mote nå? Hvis du vil gå med den så gjør du det, if you got it flaunt it! Gjør det mens du ennå er ung og kan det. 2
Zakuro Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 synes ikke den er for kort på fremsiden, men den var det på baksiden. Man ser jo skinkene:P Men kommer jo litt an på hvor gammel du er og om du har stramme lår og rumpe vil jeg tro.
FantasDick Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Jeg synes den ble for kort bak. Rumpeballene vises jo!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 På stranda er det helt greit. Men sånn ellers så er så mye hud langt fra sexy, det er bare white trash og slutty. 2
HedvigR Skrevet 13. mai 2012 #11 Skrevet 13. mai 2012 Helt greit å ha på stranda eller andre steder an ligger og soler seg. Men jeg synes personlig det blir ganske smakløst andre steder. 1
iskaffe Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 Hadde jeg sett noen i en slik shorts hadde jeg først blitt flau, og så hadde jeg ristet på hodet og fnist. En ting er at du selv ikke har noe i mot å vise skinkene, men andre mennesker kan faktisk synes det er ubehagelig å være i ditt nærvær. Og det er en sannhet. :gjeiper: Men den var fin på forsiden.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #14 Skrevet 13. mai 2012 Det er jo bare å prøve. Det på bildene ser man at på en modell blir det veldig kort, men ikke på hun andre.. Tror det viktigste er å ha fine bein bak (uten appelsinhud) og anledningen. Fin sjorts for å ha på stranda, men på en dag, midt i Oslo, er vel litt snålt? Jo mindre man er 14 da, fjortiser skal jo være snåle. ALT FOR KORT! For å være ærlig, ville jeg sannsynligvis dultet borti vennene mine og pekt og fnist. Det går en grense, liksom.
Gjest Nenya82 Skrevet 13. mai 2012 #15 Skrevet 13. mai 2012 Litt for kort for meg også.Er jo ikke mye større enn ei truse,men det virker som det er mote med korte shorts nå. Litt kort er jo greit,men jeg har ikke lyst til å vise rumpeballene mine til alle og en hver I tillegg tror jeg den er utrolig ubehagelig når man sitter.Kryper vel godt opp i rumpa da tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #19 Skrevet 13. mai 2012 Shortser skal visst være ultrakorte i år, men det finnes grenser. Det du lenker til er ikke en shorts, men en lite pen dongeritruse. En shorts skal ikke være kortere enn modellen på dette bildet: Min lenke, men da må man ha kroppen til det, og man må selvsagt balansere antrekket med å ha på seg noe dekkende på overkroppen. Med mindre man er på stranden. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå