Gå til innhold

Nakenkatt- anyone ??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen her som kjenner til nakenkattene ? Vi er en familie som har katteallergi, men som lurer på om vi kan tåle Nakenkatter ? Kan noen si meg hva disse koster- hvilket gemytt disse kattene har ? Er det innekatter ? Passer de i barnefamilier, osv-osv.

Alt om temaet mottas med takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej!Eg lete etter sphynx:er og, og fant ut at de koster fra 10 000 og opp.Eg er allergisk og kan ikke ha katter med vanlig pels.Nå har jeg 2 Devon rex:er,og har det fint!De er litt billigere og.Sphynx må en vaske ca. hver uke men ellers er det ikke så mye mer arbeid.Hvis du vil,kan du søke med navnet Kaja Ochremenko-hun har sphynx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål, mannen min er også allergisk (men vi har katt for det - han rører den bare ikke), men han har sagt at det er ikke selve pelsen allergikere reager på, det den løse huden (flass) som katter avgir, så for ham ville han være like allergisk mot en katt uten pels. Dette er altså bare tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser den siden jeg linket til over vil du se at en allergiker sannsynligvis vil være like allergisk mot Sphynx som mot andre katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Marple,det er sant,det er ikke pelsen.Men i mitt tilfelle rexene funka helt fint :D eg vet ikke hva er problemet men føler meg ganske uvel hos dem som har katter med vanlig pels.

Men d går an å prøve.Hvis du tenker å kjøpe en,må du sannsynligvis gå og se på dem,og se hvordan d går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...