AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Trenger nytt solpudder! Men aner ikke hvilket jeg skal gå for denne gangen. Har tidligere brukt id BareMinerals i fargen "Warmth", men synes dette ble litt for oransje... Vil ha et som er mer brunt, og det må ikke ha masse glitter i seg. Noen som har prøvd elf sitt "bronzed mineral glow"? Vet Too Faced Chocolate Soleil har fått veldig gode omtaler, men det er hakket for dyrt for meg akkurat nå :-(
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Jeg liker det matte solpudderet fra Body Shop. Kommer i flere nyanser som ikke er gule i fargen og ikke inneholder glitter av noe slag, kun pen glød. Jeg har det lyseste, det er en kjølig, veldig lys brunfarge med littegrann rosaskjær som ser veldig naturlig ut på. Vi bleke nordmenn med kalde hudtoner må være mer forsiktig med solpudder enn de som er mørkere og varmere i huden
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Dette? Jeg liker det matte solpudderet fra Body Shop. Kommer i flere nyanser som ikke er gule i fargen og ikke inneholder glitter av noe slag, kun pen glød. Jeg har det lyseste, det er en kjølig, veldig lys brunfarge med littegrann rosaskjær som ser veldig naturlig ut på. Vi bleke nordmenn med kalde hudtoner må være mer forsiktig med solpudder enn de som er mørkere og varmere i huden
Chocoholic Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Jeg synes det fra Bobbi Brown er veldig bra. Det er matt og kommer i naturlige solbrune farger og er ikke oransje. Man trenger veldig lite om gangen fordi det er veldig pigmentert, og da kan det være man må jobbe litt med det. På meg er det ikke for matt på en måte, og det ser ikke skittent ut. Er ganske dyrt, men til gjengjeld får du mye som varer lenge.
-Turtle Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Dette: Min lenke Veldig, veldig enig! Finnes ikke oransje, og det er uten shimmer. Fantastisk
myomocca Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Berry M sitt får du fast eller løsform,uten glitter og null antydning til orange,kan fint brukes til de med lys hud, kan brukes som skyggelegging også,elsker dette <3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Dette: Min lenke Takk for tips :-) Ser ut som om det er i den perfekte fargen for meg! Og prisen var ganske god også. Hvordan er størrelsen ca? 7.08 gram sier ikke meg så mye...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 jeg jobber på esthetique (nå kicks) og kan informere om at vi selger HELT klart mest Gurlain terracotta.. 8/10 som kjøper solpudder kjøper det.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Kan anbefale Gaultier sitt "herre" solpudder, kjempefin brunfarge, helt uten glitter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå