Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #1 Skrevet 29. januar 2004 Har en venninne som fortalte meg at hun ble så opphissa av genser med høg hals.Hadde en fortrolig samtale med henne.Virka jo litt rart.Må spør i denne spalten om det er andre som har hørt om slik en fetisj.
Mossa Skrevet 29. januar 2004 #2 Skrevet 29. januar 2004 :klø: Den var ny for meg. Folk tenner jo på så mye "rart", så det var da langt fra det verste hun kunne tenne på!
Lava Skrevet 29. januar 2004 #3 Skrevet 29. januar 2004 :klø: Den var ny for meg. Folk tenner jo på så mye "rart", så det var da langt fra det verste hun kunne tenne på! Hva er det verste man kan tenne på i følge deg da Mossa? Jeg har hørt om det før, akkurat som tennissokker og sånt.... Hehe... Eller ulike sko... Ingenting er rart, selv om det kan være unormalt (i betydningen at normalt er det de fleste gjør).
Gjest Per Skrevet 29. januar 2004 #4 Skrevet 29. januar 2004 Det er nok mange som har høyhalsete gensere som fetish. Noen liker å suge på genserhalsen. Det finnes et norsk forum for oss som har "sære fetisher" og ikke er helt A4. http://www.network54.com/Hide/Forum/150797
~Moon~ Skrevet 29. januar 2004 #5 Skrevet 29. januar 2004 Ja, jeg har hørt om det før. Det er jo en ganske harmløs ting å tenne på.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Dere som het moon og lava hadde hørt om det før. Hva var det som var så spesielt med det? Ble nysgjerrig siden min venninne fortalte meg det. Har liksom aldri kunne tenkt meg at det gikk ann. Vi er jo alle forskjellige.Og takk for det.
Lava Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 Dere som het moon og lava hadde hørt om det før. Hva var det som var så spesielt med det? Hva mener du? Jeg tenner ikke på det selv, men har hørt om andre som gjør det.
Gjest sexysadie Skrevet 30. januar 2004 #8 Skrevet 30. januar 2004 Hva er vel en fetish for høye menn mot slike som tenner på pologensere?
lizzy x Skrevet 1. februar 2004 #9 Skrevet 1. februar 2004 øøøh? javel?kanskje hun er en slik sm? liker å kjenne atd et blir trangt for halsen og at den er stram rundt kroppen.jeg går så og si i bare høghalsa gensere ,men kan ikke akkurat si at jeg blir nå kåt av det da......
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #10 Skrevet 1. februar 2004 øøøh? javel?kanskje hun er en slik sm? HÆÆÆÆ????? Er vi fulle av fordommer her i dag tro? :evil:
Mossa Skrevet 1. februar 2004 #11 Skrevet 1. februar 2004 Hva er det verste man kan tenne på i følge deg da Mossa? Nå er jo ikke jeg så oppdatert på "fetishmarkedet"...for jeg er så kjedelig at jeg tenner på kjæresten min jeg
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #12 Skrevet 2. februar 2004 Ja dette var en flott side!! http://www.network54.com/Hide/Forum/150797
Gjest Per Skrevet 2. februar 2004 #13 Skrevet 2. februar 2004 Fint at du likte 4F-forumet Gjest. Tror nok at hvis den som startet diskusjonen, spør der, vil hun nok få litt mer utdypende svar på spm.
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2004 #14 Skrevet 2. februar 2004 øøøh? javel?kanskje hun er en slik sm? liker å kjenne atd et blir trangt for halsen og at den er stram rundt kroppen.jeg går så og si i bare høghalsa gensere ,men kan ikke akkurat si at jeg blir nå kåt av det da...... Jeg tror det blir å strekke paralellene litt vel langt, men.
~Moon~ Skrevet 2. februar 2004 #15 Skrevet 2. februar 2004 Dere som het moon og lava hadde hørt om det før. Hva var det som var så spesielt med det? Du spurte om det var andre som hadde hørt om den fetishen med å tenne på høyhalsa gensere. Svaret er ja, det har jeg hørt om.
Gjest Per Skrevet 6. februar 2004 #16 Skrevet 6. februar 2004 Gjest - som startet diskusjonen, har du vist venninnen din 4 F- foumet som jeg ga adressen til ovenfor ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå