AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Synes Ulrikke kler ting bedre og har mere varierende og tøffere klesstil=) FF er flink til å kopiere men ikke noe nytt liksom! (har ikke noe imot henne som person, så ikke noe intensjon om å hetse noen)
Rosenrød Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Enig med deg, selv om jeg synes at Ulrikke drar den litt VEL langt noen ganger. 3
Kirby Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Jeg synes egentlig begge kler seg helt forjævlig. 19
pinar Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Jeg synd ingen av dem har en stil som appelerer til meg. Mange andre flinke motebloggere 4
Honeydew Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Selvsagt. Ulrikke er en moteblogger og kjører en edgy, high fashion-stil som de færreste faktisk vil kopiere, og som minner mer om catwalk-antrekk. Fotballfrue er ingen moteblogger, og har en helt vanlig, girl next door-stil. 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Ulrikke Lund er helt klart mer interessant. Jeg kan virkelig ikke fordra mange av klærne og stilene hun bruker, men hun er spennende og gir faen. Så jeg liker henne selv om jeg aldri kunne kledd meg som henne. Fotballfrue ser ut som en vandrende Nelly-reklame, og personlig så syns jeg hele nelly er harry. Det er selvfølgelig mye fine klær og sko, som jeg gjerne skulle hatt selv, men måten nelly fremstiller de på er harry. Det er selvfølgelig mange ting jeg skulle ønske jeg hadde fra walk in closetet til fotballfrue, men den sammensatte stilen hennes er dønn kjedelig og uinteressant. Litt for finslipt og litt for umodig. 7
pinar Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Jeg syns hun caroline sandelin (modette) har fin stil. 1
Athene Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 (endret) De kan ikke sammenlignes. Ulrikke Lund er en moteblogger. Ikke min stil, men hun har stor variasjon og gir mye inspirasjon. FF skriver en rosa/livsstilsblogg, og poster antrekksbilder uten at det på noen måte er spennende eller nyskapende, det blir ganske kjedelig, med lite nytt og noe du kan se hvilken som helst jente i gata i. Bortsett fra sko, det kan hun som regel. Endret 13. mai 2012 av Athene 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Dere får det jo til å framstå som om at vi burde forvente at Caroline har en veldig moterik og nyskapende stil? Tror ikke det er noe hun prøver på. Jeg synes Caroline kler seg pent, og i klær som appellerer til de fleste. Jeg kunne godt tenkt meg de fleste av antrekkene hennes! Jeg hadde derimot aldri kledd meg i noe av det Ulrikke Lund går i. Men som blogger og person (ikke at jeg kjenner noen av de) foretrekker jeg Ulrikke! :-) 1
Honeydew Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Dere får det jo til å framstå som om at vi burde forvente at Caroline har en veldig moterik og nyskapende stil? Tror ikke det er noe hun prøver på. Jeg synes Caroline kler seg pent, og i klær som appellerer til de fleste. Jeg kunne godt tenkt meg de fleste av antrekkene hennes! Jeg hadde derimot aldri kledd meg i noe av det Ulrikke Lund går i. Men som blogger og person (ikke at jeg kjenner noen av de) foretrekker jeg Ulrikke! :-) Det var i alle fall det jeg prøvde å få frem når jeg sa at Ulrikke er en moteblogger, FF er det ikke
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #11 Skrevet 14. mai 2012 ^ Så innlegget ditt først nå, jeg! Men godt at vi synes det samme da :-)
Arlea Skrevet 14. mai 2012 #12 Skrevet 14. mai 2012 Ingen av de kler seg etter min stil. Men ulrikke er flinkere til å formidle klærne hun bruker gjennom finere bilder, mens FF er flinkest til å skrive.
Sailor Skrevet 14. mai 2012 #13 Skrevet 14. mai 2012 (endret) De kan jo ikke sammenlignes Ulrikke kjører jo moteblogg, mens Fotballfrue kjører livsstilblogg. Når det gjelder moteblogg, helt klart Ulrikke. Når det gjelder livsstilblogg, helt klart Fotballfrue. For øvrig kjenner jeg dem ikke, men har bare møtt begge to. Begge to er herlige jenter og er kjempehyggelig IRL. Endret 14. mai 2012 av Sailor
Gjest Vodka Skrevet 14. mai 2012 #14 Skrevet 14. mai 2012 Jeg liker stilen til Ulrikke, den er noen ganger litt for mye, men jeg synes det passer henne. Synes det er bra at hun tør å være annerledes og skille seg ut! Stilen til fotballfrue synes jeg er kjedelig og harry. 2
pinar Skrevet 14. mai 2012 #15 Skrevet 14. mai 2012 Men hvorfor fokuseres det så mye på disse to bloggerne? Det er jo så mange flere som faktisk er både flinke og inspirerende.
Lovealii Skrevet 17. mai 2012 #16 Skrevet 17. mai 2012 Synes Kaja Marie, Lene Orvik og Caroline Sandelin har fin stil.. Ulrikke Lund er altfor harry synes jeg .. og FF ser ut som en HM reklame. Ikke en eneste personlig detalj når det kommer til stilen hennes.. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #17 Skrevet 17. mai 2012 Ulrikke Lund har stil syns jeg. Og jeg helt enig med bloggeren Ege Denne om at Ulrikke Lund kommer til å bli ett stort navn.
Gjest Elihol Skrevet 17. mai 2012 #18 Skrevet 17. mai 2012 Har ikke fulgt med på noen av dem selv, men trodde ikke de kunne sammenlignes... Trodde Ulrikke hadde en moteblogg, og Fotballfrue mer livsstil. Mulig jeg tar feil.
pinar Skrevet 17. mai 2012 #19 Skrevet 17. mai 2012 Ingrid holm er en de bedre norske bloggerne syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #20 Skrevet 5. juli 2012 Ulrikke er kul. Fotballfrue er hul. Je foretrekker kul fremfor hu(l). Men over til revolver, hvem er de andre som var mye bedre enn Ulrikke sa du? (en av dere her over) Anonym poster: 1b67ec6962ee1f4f7803ac0501071561 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå