Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte fuktighetskrem fra cheapsmells for andre gang(første gang gikk alt veldig greit) Da den kom betalte jeg moms(eller toll?) hos posten. Kom hjem og åpnet og det var feil krem. Sendte dem en mail og fikk raskt svar om at de beklaget og jeg skulle få en ny i posten. Jeg skulle sende tilbake den andre og sende en kopi av kvitteringen for frakt som jeg skulle få tilbakebetalt. Sendte kopi av denne og momskvitteringen med en gang. Fikk ikke svar. Har fått den riktige kremen i posten og purret for noen dager siden på de første kvitteringen, men har enda ikke fått noe svar. Tenke jeg skulle vente til jeg hadde fått dette før jeg sendte den siste kvitteringen. Men må vel nesten bare få gjort det nå før det blir for sent...

Noen andre her som har opplevd lignende? Skal jeg bare fortsette å purre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Swarovski
Skrevet

Høres rart ut. Regner med du har sendt bilde av kvitteringene på mail?

Jeg fikk en mailmelding første gangen jeg sendte inn bildene. Sannsynligvis fordi filene var for store. Da jeg forminsket bildene gikk det fint, og jeg fikk svar og pengene tilbake dagen etter.

Så du kan jo forsøke å sende bildene i mindre størrelser, og purr på de en gang.

Jeg ville vel forresten sendt den siste kvitteringen samtidig. Sånn at de får alt på en gang. Men gode forklaringer om hva som har skjedd selvsagt :)

Skrevet

Ja, har sendt med bildene av kvitteringene og første gangen gikk det veldig fint, jeg får forsøke og purre for andre gang med alle kvitteringene. Dere vet ikke om noen andre mail en info i tilfelle jeg ikke får svar?

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg burde virkelig slutte å skrive her inne midt på natten. Blir altfor mange ordfeil ;)

Til saken.

Jeg har kun brukt info-mailen. Tror ikke de har så mange andre? Men du kan jo spørre de (og purre på de) på facebook-siden deres. Evt twitter, hvis du er der.

Det jeg mente med feilmelding (=mailmelding :gjeiper: ), var en melding fra yahoo, ikke fra cheapsmells. Men da filene mine ble litt mindre (under 1MB), og meldingen ble sendt, fikk jeg en bekreftelsesmail fra cheapsmells med en gang om at de hadde fått mailen, at kontoret var stengt akkurat nå, men at jeg kunne forvente et svar snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...