AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Hei! Jeg er en jente på 16 år som har blitt kjent med en gutt gjennom noen venner. Vi har møttes et par ganger, og så har vi begynt å snakke på facebook. Det har ofte vært jeg som har startet samtalene, men han kan ikke ha hatt så mye i mot det ettersom han inviterte meg på kino. Han kalte dette en date selv, da vi var på kino. hvorvidt han mente det som bare ironi eller ikke vet jeg ikke? Han ble med meg hjem etterpå og vi hadde det kjempekoselig. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta det videre, han er ikke den typen som starter samtaler. Og jeg har startet en samtale etter vi var sammen, så nå skal jeg bare vente til han skriver noe til eller ringer meg. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få han mer interessert i meg? Han sier han ikke er ute etter kjæreste, med mindre han finner en jente som han vil gjøre unntak for (håper vel egentlig de fleste tenker slik). Men jeg har ikke så gode erfaringer, så hjelp meg, plis.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Hei! Jeg er en jente på 16 år som har blitt kjent med en gutt gjennom noen venner. Vi har møttes et par ganger, og så har vi begynt å snakke på facebook. Det har ofte vært jeg som har startet samtalene, men han kan ikke ha hatt så mye i mot det ettersom han inviterte meg på kino. Han kalte dette en date selv, da vi var på kino. hvorvidt han mente det som bare ironi eller ikke vet jeg ikke? Han ble med meg hjem etterpå og vi hadde det kjempekoselig. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta det videre, han er ikke den typen som starter samtaler. Og jeg har startet en samtale etter vi var sammen, så nå skal jeg bare vente til han skriver noe til eller ringer meg. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få han mer interessert i meg? Han sier han ikke er ute etter kjæreste, med mindre han finner en jente som han vil gjøre unntak for (håper vel egentlig de fleste tenker slik). Men jeg har ikke så gode erfaringer, så hjelp meg, plis. Jeg tror ikke han er så veldig interessert i deg, men jeg kan jo ta feil. Dette er typisk å si når man ikke vil såre en som viser interesse.
Jente1996-2 Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Jeg tror ikke han er så veldig interessert i deg, men jeg kan jo ta feil. Dette er typisk å si når man ikke vil såre en som viser interesse. Han sa det heldigvis aldri til meg!! Har lest han har skrevet det en plass på nettet hvor noen spurte.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå