Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som er ca 170 høy. Litt i underkant faktisk, så noe mellom 169 og 170. Er det en passelig høyde, menn? Eller ville dere foretrukket at jeg var 5 cm lavere? Ev. høyere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker damer som er 1.80 høye, minst. Beklater ts. Du må nok ta veksthormoner.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok litt for lav for meg. Liker ikke smårollinger.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis 1.70 er for lavt er jeg doomed. Jeg er 1.59 :sjenert:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på disse tullingene. Lave jenter er det beste som finnes. Alt fra 1.60 (1.59 :gjeiper:) til 1.70 er bra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fire centimeter fra eller til legger man ikke merke til engang. På høyden altså, på enkelte kroppsdeler ville man vel kanskje gjort det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis 1.70 er for lavt er jeg doomed. Jeg er 1.59 :sjenert:

Beklager, men jeg liker det ikke. Jeg er ikke overfladisk, men jeg liker bare ikke så små damer. Turn off for min del, men du er sikkert ikke "doomed". Noen menn liker sikkert lave damer også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ca 2 meter og liker damer som er litt lave. Er de over 185 begynner det å bli litt mye. Så en gang en dame som var omtrent min høyde, kanske et par cm lavere og det var ikke så tiltrekkende kan man si.

Skrevet

Min første post: Hipp hurra for meg.

Har dog ingen kommentar til høyden din, for den er akkurat passe. Jeg vil tro du er perfekt :klemmer:

Skrevet

172 er perfekt, for det er jeg! :D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min første post: Hipp hurra for meg.

Har dog ingen kommentar til høyden din, for den er akkurat passe. Jeg vil tro du er perfekt :klemmer:

Hvem er det du sikter til nå egentlig? :)

Skrevet

Det er mange som er på omtrent din høyde, gjennomsnitshøyden ligger jo på 165/167 gjør den ikke?

Bare se på høyden til kjendisene, de damene der er knøttsmå noen av dem!

Kate Moss er faktisk 168 tross sin modellkariere.

Så ja, tviler på at høyde er det viktigste for mannfolket, ikke hør på de kresne menna,.. det er ikke de du vil beholde, de er slitsomme. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ja, tviler på at høyde er det viktigste for mannfolket, ikke hør på de kresne menna,.. det er ikke de du vil beholde, de er slitsomme. :P

Mener du også at kvinner er tvilsomme fordi de foretrekker høye menn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 1.64 jeg da! :gjeiper:

Skrevet

Hvem er det du sikter til nå egentlig? :)

For det første siktet jeg til meg selv, fordi det var mitt første innlegg. Så siktet jeg til den damen som lurte på om 1.65 var fin". Og til slutt tenkte jeg at hun sikkert var veldig perfekt med den høyden hun har. :)

Gjest Lurifix
Skrevet

Lave jenter er søte, men hva jeg mener har ingen vekt. Er trossalt bare 175 selv og er ikke høy nok for disse søte 165 jentene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så hva er ideell høyde da?

Skrevet

Lave jenter er søte, men hva jeg mener har ingen vekt. Er trossalt bare 175 selv og er ikke høy nok for disse søte 165 jentene.

Klart det har. Typen min er bare 6-7 cm høyere enn meg, og det er perfekt. Ingen av oss får vondt i ryggen når vi skal kysse. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg tross alt bare et halvmenneske så det er mulig du burde høre på noen med bedre gensammensetning (se: påstander om lave damer tidligere i tråden), men 1.75 er da ikke for lavt for meg iallefall. Høyde på menn er det siste jeg bryr meg om, og jeg er langt fra den eneste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men jeg liker det ikke. Jeg er ikke overfladisk, men jeg liker bare ikke så små damer. Turn off for min del, men du er sikkert ikke "doomed". Noen menn liker sikkert lave damer også.

Joda, du er overfladisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...