Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neulash eller newlash som det også kalles er virkelig i vinden.

)00,- kr for en pakke neulash tror jeg prisen er på blivakker.no er.

Jeg visste ikke hva dette var og googlet det opp. Joda, det skal gjøre så man gror MER vipper, men hva er poenget med det?

Da må det være for folk som så vidt har vipper, men det virker som om folk med helt normal mengde vipper kjøper dette. Jeg trodde poenget var å ha lange vipper, ikke MANGE vipper? :skratte:

Noen som har prøvd det? Misforstår jeg? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det forlenger voksesyklusen til hvert hår, så man får lengre vipper.

AnonymBruker
Skrevet

betale mange hundringser for å risikere å miste synet. snøft.

• Liker 3
Skrevet

Det er faktisk en formel laget av forskere for å hjelpe kreft pasienter som har mistet hår som følge av behandling.

Poenget er at man får fantastiske vipper av det, det stimulerer til økt vekst og ja man får lengre vipper av det. Det er en dyr engang sum men det er utrolig drøyt og varer lenge.

Skrevet

Mine vipper er allerede lange, er medfødt. Men kunne veldig gjerne tenkte mer flere vipper. De er tynne og syns nesten ikke uten mascara. Men det er en stiv pris. Også lurer jeg fælt på hvorfor ikke de putter virkestoffet i hårprodukt. Det ville jo blitt stor suksess om det fantes et middel man kunne gni inn i hodebunnen også fikk man mere hår.........

Skrevet

Jeg tror det hadde blitt veeeeldig dyrt hvis det skulle bli brukt i hårprodukter. Man trenger større mengde til håret, og siden en liten tube koster rundt 1000 så blir det sikkert en litt for høy pris til at det er marked for det.

Skrevet

Tror du virkestoffet virkelig er så dyrt da, er ikke neulash dyr bare fordi det er et "mirakelprodukt" og fordi folk mer enn villig betaler?

Skrevet (endret)

Det er ikke godt å si :) Men de hadde sikkert tatt en blodpris uansett siden det er så populært.

Det finnes produkter for å få mer hår og for å få fart på veksten. Men vet ikke om det er det samme virkestoffet :)

Endret av sebra
Skrevet (endret)

Noen som har peiling på ingrediensene i dette, sånn at vi kan sammenligne de med andre (mye billigere) alternativer? Finner kun en oversikt på NeuLash sine sider om ingrediensene listevis... skulle likt å ha sett dem som en vanlige ingrediensliste.

Endret av Miah
Skrevet (endret)

kan du ikke bare copy å paste i word eller lignende?

Edit: Vet du om lignende til billigere penge? Gjerne si hva det heter :)

Endret av sebra
Skrevet

Er det noen som har prøvd det her?

Skrevet

Jeg har to venninder som har brukt det, en på vippene og vippene hennes er helt fantastiske , hun har til og med fått kompliment av ukjente jenter :) Og en annen som har brukt det på bryna for å få tykkere bryn, det har også funka kjempe bra :)

Skrevet

Har lest at castor olje visstnok skal ha litt av samme effekt. Har ikke prøvd selv så kan ikke uttale meg.

• Liker 1
Skrevet

kan du ikke bare copy å paste i word eller lignende?

Edit: Vet du om lignende til billigere penge? Gjerne si hva det heter :)

Høh? Jeg finner listen over ingredienser her, men tingen er at det ikke står som en vanlig ingrediensliste og at man dermed ikke vet hva det er mest og minst av.

En annen jeg vet om er Mavala Eye-Lite Double Lash, koster rundt 80 kroner på FeelUnique. Av over 320 reviews på MakeUpAlley har 81% sagt at de ville ha kjøpt den igjen.

Ingrediensene til Mavala sin er:

Water, Magnesium Aluminum Silicate, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Alcohol Denat., Xanthan Gum, Lactococcus Ferment, Glycosaminoglycans, Pronline, Riboflavin, Methylparaben, Propylparaben, Hexamidine Diisethionate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol

Ser egentlig ikke ut til at mange av ingrediensene er de samme, men vet jo ikke hva mer som er i NeuLash sin når det ikke står skikkelig. Grr.

Gjest Vodka
Skrevet

Jeg vil gjerne ha flere vipper, siden mine av en eller annen grunn faller av veldig lett, og jeg har litt få vipper nå. Jeg har Mavala-serumet, men har ikke brukt det regelmessig ennå, så jeg vet ikke om det funker.

AnonymBruker
Skrevet

... men vet jo ikke hva mer som er i NeuLash sin når det ikke står skikkelig. Grr.

Neulash inneholder:

Bioengineered Octa/Copper/Oligo Peptides, Isopropyl Cloprstenate, Sodium Hyaluronate, Biotin, Panthenol, Pantethine, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Allantoin, Cucurbita pepo Seed Extract, Dipotassium Glycyrrhizate

Skrevet

Oj, var ikke mye likt der nei! Akk ja, skal prøve Mavala-serumet mitt og se om det funker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderte dette - men kom frem til at jeg dropper det.

Det står nemlig tydelig på Neulash sine sider at vippeserum er noe man må bruke FOR ALLTID om man vil beholde effekten.

Slutter man detter vippene nokså raskt av(noe de gjør uansett med eller uten serum) - og da opplever endel at vippene blir mye kortere og tynne enn før - og at det gjerne tar noen måneder å vokse de ut slik de var før.

Jeg tør selv ikke ta sjangsen på å miste mine fine vipper - og måtte gå med kjipe vipper i flere måneder - men, om jeg hadde ekstremt korte fra før hadde jeg prøvd det - da har man jo ingenting å tape.

Det er uansett ingen som har forsket på langtidseffektene av dette, og man må jo bruke det for alltid om effekten skal vedvare.

Skrevet

Jeg forstår de som omtrent ikke har vippehår. Jeg forstår at de ønsker å prøve noe slikt, men ellers skjønner jeg heller ikke poenget med flere vipper. Trodde som deg TS at poenget var å få lengre vipper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...