Gå til innhold

Ekstremt mye chatting.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chattet uendelig mye med en fyr et par måneder, og uansett hvor lenge og hvor mange timer vi chatter, har jeg inntrykk av at han kan fortsette og fortsette.

Han har jobb og et sosialt liv.

Er det bare noen som er sånn liksom? at de bare elsker å chatte?

Har aldri vært borti liknende før og det er ikke sånn at han sender 1 melding hver halvtime, vi har sikkert skrevet flere hundre sider iløpet av denne tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller at han er veeeeldig interesert i deg :rodmer:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg chatter mye med en jeg flørter med for tiden - strengt tatt har vi bedre kjemi når vi kommuniserer skriftlig enn muntlig. Verdt å tenke over :) Men han er sikkert interessert siden han bruker så mye tid på deg :)

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg er sånn selv. Elsker å chatte og kan gjøre det i timesvis.

AnonymBruker
Skrevet

Eller at han er veeeeldig interesert i deg :rodmer:

Jeg håper kanskje det :yvonne: , men vet jo ikke..

Det er jo en ting å kunne chatte i det uendelige, men kan man chatte i flerfoldige timer hver dag i uke etter uke med samme personen, uten at man er interessert i personen?

:is:

Skrevet

Tviler på at det er noen som gidder å bruke tid og energi på å chatte med en person som man ikke liker :)

Hadde du selv giddet å brukt så mye tid på å chatte med ham om du ikke var interesert i ham da? :rodmer:

Gjest Janus
Skrevet

Om spørsmålet ditt er om han er interessert eller ikke, så skulle man definitivt tro det om han bruker timer av livet sitt daglig på å chatte. Trolig er han sjenert, men redd for å ta forholdet deres til et nytt nivå.

Det er ikke helt min stil, men jeg har flere kamerater som liker det. Og om jeg ikke husker feil, så leste jeg om noen her inne som hadde chattet i årevis før de endelig møttes (og fant tonen!)

Hvorfor ikke spørre om dere skal fortsette praten i det virkelige liv en dag?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...