syMmetry Skrevet 12. mai 2012 #1 Del Skrevet 12. mai 2012 Drar på tur til Chania i begynnelsen av juni og lurer på om noen kan tipse om gode restauranter eller shoppingsteder der? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. mai 2012 #2 Del Skrevet 12. mai 2012 Skal du bo i Chania by? Har vært endel i Chania, men ikke hatt leilighet/hotellrom der, bare kjørt dit og shoppet litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbychef Skrevet 12. mai 2012 #3 Del Skrevet 12. mai 2012 På Kreta har jeg bodd i Agia Marina rett ved Platanias og var på en dagsutflukt i Chania by, så jeg lurer også på om det er i Chania by du skal bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 13. mai 2012 #4 Del Skrevet 13. mai 2012 Har vært i Chania by, det er koselig ved havnen, masse restauranter. Mye småbutikker, opplevde byen som koselig. Jeg var der bare for å spise og shoppe litt. Kan anbefale en veldig koselig skulptur/initeriør butikk, de hadde masse fint. Mye flotte olivenolje på glass etc. Også var de veldig hyggelige der. De lagde sin egen vin som vi fikk smake på. Var familiedrevet. Den butikken ligger i en sidegate fra hovedgata. Ellers vet jeg desverre ikke om så mye annet der. Opplevde den, som sagt, som koselig og forholdsvis rolig, var der i slutten av august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syMmetry Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mai 2012 Takk for svar! Blir enten å bo ved Agia Marina eller Platanias, så blir da tur inn til Chania by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Del Skrevet 13. mai 2012 For shopping, hold dere unna turistområdet rundt havna. Der er det overprising av "merker" som selges. Nå er det et par år siden jeg bodde i Chania, men litt lengre oppi byen har de Pull&Bear og Bershka som har masse flotte klær til en rimelig penge. Bare spør noen om veien dit, da det kan være litt bortgjemt. Rundt samme området er det også to skobutikker, en med flotte pumps og finsko, den andre mer "streetwear" som Nike osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå