Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal lage eplekake til et bryllup, vanlig rund form.

Hvordan i alle dager skal jeg pynte den? Litt pynt må det jo være, men hva og hvordan?

Eplekake er ikke det enkleste å pynte..

Endret av Avalon
Skrevet

Tenker at du godt kan sikte litt melis over den, og eventuelt ha litt bær på. Jordbær med den grønne toppen kan jo være flott, eventuelt litt bringebær, blåbær eller andre typer bær med litt farge....

Du kan jo også dyppe litt jordbær i litt sjokolade (gjerne hvit), og ha noen liggende rundt på fatet...

Skrevet

Tenker at du godt kan sikte litt melis over den, og eventuelt ha litt bær på. Jordbær med den grønne toppen kan jo være flott, eventuelt litt bringebær, blåbær eller andre typer bær med litt farge....

Du kan jo også dyppe litt jordbær i litt sjokolade (gjerne hvit), og ha noen liggende rundt på fatet...

Har tenkt på melis med friske bær, men lenger enn det kommer jeg ikke :fnise:

Vil det skal se flott ut siden det er bryllup. Eplekaker er jo ofte litt "humpete" på toppen også, så er ikke så lett å lage fint mønster med melis, klarer iallefall ikke å se det for meg at det vil bli pent.

Jordbær med sjokolade på hadde jeg ikke tenkt på! Det var en god idè!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe en fin hvit eller gullfarget kakeserviett og legge under kaken.

Gjest _La Femme
Skrevet

Hvis du lager den sånn som dette (jeg aner ikke hvordan man gjør det, men) da blir den jo veldig fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...