Gå til innhold

Har dere like forlovelsesringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en til jeg, så jeg kan få en forklaring på hva som er vanlig.

Har dere like ringer? Som i at dama ikke har stein på sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har helt like forlovelsesringer, men gifteringene blir litt forskjellige. Da skal min ha et hjerte på seg og hans skal være uten.

Skrevet

Jeg har stein i min, men ellers er de helt like.

Gifteringene blir helt like, uten sten.

Skrevet

Tror ikke det er noe som er vanlig og ikke vanlig, så her kan dere gjøre akkurat som dere vil :) Min mann ville ikke ha forlovelsesring, så hos oss var det bare jeg som gikk med det! Hvis han ville hatt, ville han nok ikke hatt lik som min, da jeg hadde en princesscut diamantring! Den er veldig jentete :fnise: Vi har heller ikke like gifteringer! Lik form, men jeg har diamanter i min :)

Gjest Solsmil
Skrevet

Vi har ikke like. Han har en helt enkel, mens jeg har en med en ganske stor diamant på, og flere små. Gifteringene kommer kanskje til å være like, med unntak av at hans kanskje blir bredere enn min. Jeg har inntrykk av at det er vanlig å ha forskjellige forlovelsesringer, men det er jo ikke regler for det, og begge deler forekommer jo.

Skrevet

Nei, vi hadde ikke det. Vi hadde begge ringer i hvitt gull, men min hadde en liten diamant i tillegg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mannen min hadde ikke forlovelsesring. Han synes det holdt med en glatt giftering. Og så har jeg forlovelsesring med en diamant, tror det er ganske vanlig

Skrevet

Jeg synes i grunn det fungerer med ulike ringer så lenge ringene har noen likhetstrekk. Begge to kan f.eks. være i hvitt gull og det holder. Personlig foretrekker jeg at begge ringene også har samme overflate. Jenter vil nå gjerne ha en litt mer feminin ring enn mannen... :)

Noen jeg kjenner hadde valgt vanlig gull til ene ringen og hvitt gull til den andre, og utseendet på ringene ut over dette var også svært forskjellig. Da såg det ikke helt ut som de tilhørte hverandre. :sjenert:

Skrevet

Vi har ikke like ringer, de er omvendte av hverandre. Har meget spesielle ringer med mønster, der mitt er i midten er hans ytterst i kantene.

Skrevet

De er identiske med unntak av at min har tre diamanter formet som hjerte. Vi skal bruke samme ringer som gifteringer, da vi bare har vært forlovet i litt over etr år når vi gifter oss og syns det er unødvendig utgift med nye ringer. Også derfor vi valgte like som forlovelsesringer.

• Liker 1
Skrevet

De er identiske med unntak av at min har tre diamanter formet som hjerte. Vi skal bruke samme ringer som gifteringer, da vi bare har vært forlovet i litt over etr år når vi gifter oss og syns det er unødvendig utgift med nye ringer. Også derfor vi valgte like som forlovelsesringer.

Det var planen vår også, å bruke de samme ringene, men desverre har fingrene mine krympet slik at forlovelsesringen detter av fingeren min hele tiden.

Heldigvis er det to år siden vi kjøpte dem og de var ikke alt for dyre, så da tar vi oss råd til nye. :)

Skrevet

Det var planen vår også, å bruke de samme ringene, men desverre har fingrene mine krympet slik at forlovelsesringen detter av fingeren min hele tiden.

Heldigvis er det to år siden vi kjøpte dem og de var ikke alt for dyre, så da tar vi oss råd til nye. :)

Jeg har allerede tatt inn ringen min to ganger og totalt 6 størrelser på det året :gjeiper:

Skrevet

Jeg har allerede tatt inn ringen min to ganger og totalt 6 størrelser på det året :gjeiper:

Såpass? :) Jeg har mønster på den da, og jeg ble fortalt at dersom jeg tok den inn så ville mønsteret ødelegges. Jeg har allerede lagt den ut ett hakk (det var veldig varmt når jeg kom for å hente den og jeg trodde selvsagt at den var alt for stor) så mønsteret er allerede hersa med. :fnise:

Skrevet

Ja har like,men tror muligens gifteringene vil bli forskjellige. Time will show :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Vi har et sett med enkle gifteringer i glatt stål og en forlovelsesring til meg i hvitt gull med endel diamanter på. Jeg bruker forlovelsesringen min nå og skal ta gifteringen i tillegg når vi gifter oss, han bruker ringen sin både i forlovelse og etter vi gifter oss.

Skrevet

Vi har like ringer, de han fridde med, har ikke byttet til giftemålet...:) Glatte, brede gullringer.

Skrevet

Jeg har diamant i min, men ellers er de like.

Skrevet

Kun jeg har forlovelsesring. Gifteringene er ikke like: min er hvitt gull med en rekke diamanter, hans er hvitt gull men børstet overflate, men en liten stripe svarte diamanter..

Syns man bør ha en ring man elsker, man skal gå med den hver dag resten av livet! Da er det viktigere at man liker ringen enn at de er helt like:)

Skrevet

Vi har like forlovelsesringer ja. Helt enkle i gull, siden det er det vi begge ønsket oss :)

Skrevet

Helt like enkle gullringer som vi kommer til å bruke som gifteringer også. Graverer inn bryllupsdatoen i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...