eplebanan Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Moren min fyller år på 17 mai. Men jeg sliter med hva jeg skal gi henne. Hva gir man ei 51 år gammel mor i bursdagsgave? Jeg har absolutt ingen ide... Budsjett, ca 1000
Britt Banditt Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Smykker? Konsertbilletter eller til et show? Tur på Color Magic/Fantasy? Spa/hudpleie? Klær? Det er i hvert fall noe av det jeg har gitt min mor de siste årene
Gjest Solsmil Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Det jeg bruker å gi til min mor, er: litt eksklusive skjerf (type by malene birger, becksøndergaard og sånt), diverse kremer (bodylotion og fuktighetskremet som jeg vet hun liker og bruker), ny lommebok fra michael kors fikk hun en gang, og smykker, siden jeg kjenner stilen hennes veldig godt. Eller så kan jo også spa være en ide.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 - Noe på polet? baylies, vin? - En kurv med noe godt i? - Gavekort på en butikk?
BaltA Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Min mor har bursdag nå, og jeg kjøpte henne en ekstremt fin kjole... For hun er veldig jente - jente; selv om hun er 54... Fikk en veninne til å hjelpe meg )
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Moren min har snart bursdag også, og er et par år yngre enn din. Her blir det en spesiell type blomst (som hun ønsker seg, fordi hun har veldig lite grønne fingre, og derfor trenger påfyll til vinduskarmen med jevne mellomrom) og en liten kurv med håndkrem, smykke, vin og en god bok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå