AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 jeg ble kjent med en fyr for 2 år siden via en dating side. Vi datet noen uker, før vi begge fant ut at det ikke gikk. Ble friendzone.. så mistet vi litt kontakten og har gått 1 1/2 år siden sist vi snakket eller så hverandre.. traff han igjen for et par uker siden, og etter det så har vi snakket så og si hver dag.. han sender stort sett alltid første mld på face.. Han har også vært hos meg noen kvelder, hvor vi kun har sittet å snakket og sett litt på tv.. er så usikker på om vi fremdeles er i den friendzone eller om han prøver å få det til å bli noe mer.. Vi snakker så utrolig lett sammen om alt mulig rart.. det har vi alltid gjort.. innimellom føler jeg at han prøver å flørte litt med meg, men er utrolig uskyldig små flørting så er så usikker..
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Er vanskelig å si hva han vil ha ut i fra de opplysningene du her kommer med. Hvis dere er venner og har avklart dette på forhånd så kan jo dette nettopp være grunnen til at han småflørter med deg - fordi det er trygt og dere begge "vet hvor dere har hverandre". Jeg flørter selv kjempemasse med vennene mine, både guttevenner og jentevenner. At dere har gjenopptatt kontakten og at han har begynt å flørte litt kan også bety at han ønsker å prøve på nytt. Ikke helt lett å si.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 ts her.. Jeg vil gjerne, men er så utrolig redd for å miste han som venn.. også er jeg fryktelig usikker på hvordan jeg skal gå frem.. han er så utrolig åpen og sosial i alle settinger, mens jeg er av den sjenerte typen.. Er ikke avklart at vi kun er venner.. for 2 år siden merket vi vel begge at vi var mer venner enn noe mer..
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Da er det vel meget mulig at han ønsker å gi det en ny sjans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå