Gå til innhold

Spørsmål til cuckold

Anbefalte innlegg

Gjest DominantBull
Skrevet

Hei, har noen spørsmål til deg. Er veldig interessert i cuckold og deres hotte koner/kvinner. Jeg er nå på den andre siden av denne fetisjen, hvor jeg liker å være den dominante og mest mulig ydmyke cuckold mannen, samtidig som jeg tar for meg dama hans. Digger å se cuckolden sleike min sæd fra sin kones fitte. Har dog egentlig til gode å møte unge (under 35) mennesker i Norge som praktiserer dette. Møter mange i England og Usa. Derfor har jeg noen spørsmål til deg, da du virker å være under eller rundt 35.

1 Har du noen gang utført fluffing?

2 Hvilken type cuckold er du (liker du å se på, aktivt delta, eller forlater du rommet)?

3 Hvor lenge har du drevet med dette?

4 I hvilken alder oppdaget du at du var det?

5 Har du fast kjæreste nå, i så fall hvor lenge har dere vært sammen, og vet hun om din fetisj?

Skrevet

En privat melding hadde kanskje egnet seg bedre?

• Liker 3
Skrevet

Blir veldig forundret dersom Cuckold svarer her :skravle:

• Liker 1
Skrevet

Blir veldig forundret dersom Cuckold svarer her :skravle:

Jeg tror ikke han har mot nok.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er nå på den andre siden av denne fetisjen, hvor jeg liker å være den dominante og mest mulig ydmyke cuckold mannen,...

Den dominante og mest mulig ydmyke? Hvordan får du dette til å henge sammen?

Skrevet

Den dominante og mest mulig ydmyke? Hvordan får du dette til å henge sammen?

Jeg tror kanskje du misforstod hva TS mente. Mulig du oppfattet det som at han både vil være dominant og en mest mulg ydmyk cuckold, men han mente nok ydmyke som verb, TS er jo ikke cuckold, men bull, altså den som har seg med cuckoldens kvinne.

Til DominantBull: Tror det passer bedre at vi tar det på PM. Det er fort gjort å opprette en profil her, har ikke lyst til å ta en så personlig prat på åpent forum.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje du misforstod hva TS mente. Mulig du oppfattet det som at han både vil være dominant og en mest mulg ydmyk cuckold, men han mente nok ydmyke som verb, TS er jo ikke cuckold, men bull, altså den som har seg med cuckoldens kvinne.

Ja, jeg lest også "ydmyke" som verb her, altså at TS ønsker å ydmyke cuckolden mest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...