Gjest Anna.S Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har gjennåpnet profilene mine på nettet etter at jeg igjen ble singel. Men nå har jeg endret en god del siden sist. Jeg gidder ikke bli sjamert av menn som utgir seg for å være noe de ikke er, så jeg har satt krava pang på papiret. Fra å få masse mailer kommer det nå kun ett par stk som faktisk passer veldig godt til det jeg leter etter. Tror det lønner seg å sortere ut for oss som ikke er på nettet for å få oppmerksomhet, men for å finne den rette 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Fuckings enkelt og greit, anna Jeg har alltid notert hva jeg ønsker, og hva jeg IKKE ønsker. Det resulterte i at fra 1000 brev, kom det kanskje 15. Til gjengjeld så følte de 15 at de passet kravene mine, tankene mine, og personligheten min. En av de ble et langvarig forhold som til slutt tok slutt, men det er nå så Helt enkelt og greit, bare si i fra start hva en finner og ikke finner seg i, så slipper man sånne som sjekker opp alle og enhver i håp om at noen biter på. Ved å stille konkrete grenser og krav, så er det mange som føler seg truffet og tenker "æsj, neste". Osv. Klart, noen skal prøve seg uansett, men det siler iallefall ut en del. 2
Gjest Anna.S Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Ja ikke sant?? Jeg har vært konkret før og, men tydeligvis ikke konkret NOK! Nå ble det andre boller gitt. Så får jeg ikke henvendelser hver dag da, men det gjør ikke noe.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Nei, man får ikke brev hver dag, men til gjengjeld så er det gjennomtenkte brev som kommer når man får de, fra menn som har lest og tenkt litt gjennom profilen "passer vi sammen, kan jeg tilby henne det hun søker" osv.
Gjest Anna.S Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Nei, man får ikke brev hver dag, men til gjengjeld så er det gjennomtenkte brev som kommer når man får de, fra menn som har lest og tenkt litt gjennom profilen "passer vi sammen, kan jeg tilby henne det hun søker" osv. Ja ikke sant? :D Har troen nå altså! :D og GOD tid så jeg bare venter på at HAN skal se profilen min :D
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Ja, vi kaster ikke bort tiden på folk som ikke kan gi oss noe, eller vi noe til dem Bedre å bare tiltrekke seg en liten gruppe om gangen, i stede for å håve inn halve havet og prøve å velge noe derfra
Gjest Tidssone Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Du verden. Jeg skulle så gjerne haa sett profiltekstene deres. Mitt inntrykk er nemlig at det er svært få menn som faktisk leer profilteksten før de tar kontakt. 2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Jeg syntes det hjalp å sette 10 på langvarig forhold og definere det som "svært viktig". Har gjort det samme med de tingene jeg bryr meg om og satt "lite viktig" på resten. Profilteksten min er tydelig, men humoristisk. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Jeg får både brev fra menn som kan passe meg, og fra en del som er helt apekatter. Sistnevnte gruppe tror jeg ikke har lest profilteksten min. Men det er viktig å prøve å framstille seg og sine ønsker på en mest mulig ærlig måte. Har "flørt som kan utvikle seg" og litt sånn "ganske langt" på forholdets varighet, fordi jeg ikke bare er seriøs. Det tiltrekker kanskje noen enda mer useriøse typer, men greit nok. Føler at det nesten blir for mye forventninger og nesten forpliktelser om jeg skriver langvarig forhold
Gjest Anna.S Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Du verden. Jeg skulle så gjerne haa sett profiltekstene deres. Mitt inntrykk er nemlig at det er svært få menn som faktisk leer profilteksten før de tar kontakt. På møteplassen har jeg i dag fått 3 mail. Alle disse har lest profilen og roser meg for ærligheten. De bodde desverre langt unna og siden jeg ikke er intressert i avstandsforhold så visste de at det ikke var håp men ville gi beskjed alikevell. På sukker er det fortsatt noen som ikke leser på profilen, men så er jo sukker fullt av den typen menn jeg ikke er intressert i også. De som bare går etter utseende eller som er ute etter ett ligg. 1
Gjest Anna.S Skrevet 13. mai 2012 #11 Skrevet 13. mai 2012 Jeg syntes det hjalp å sette 10 på langvarig forhold og definere det som "svært viktig". Har gjort det samme med de tingene jeg bryr meg om og satt "lite viktig" på resten. Profilteksten min er tydelig, men humoristisk. Jeg føler ikke det er så mange som bryr seg om de poeng greiene jeg. Gjør ikke det selv. Profil og hvem de viser å være med bilder er viktigere.
dk73 Skrevet 13. mai 2012 #12 Skrevet 13. mai 2012 Jeg føler ikke det er så mange som bryr seg om de poeng greiene jeg. Gjør ikke det selv. Profil og hvem de viser å være med bilder er viktigere. Helt enig Dessuten er disse poenggreien på sukker.no veldig missvisende, fordi dem du får høyest score med er de som har fyllt ut akkurat det samme som deg.....MEN hvor mange av oss ønsker å bli sammen med en kloning av seg selv da? Systemet på sukker.no hadde vært mer pålitelig om i tillegg til å utfylle alle tingene om seg selv også måtte igjennom de samme spørsmålene på nytt, men sett opp i mot den partneren man ønsker å finne
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 Helt enig Dessuten er disse poenggreien på sukker.no veldig missvisende, fordi dem du får høyest score med er de som har fyllt ut akkurat det samme som deg.....MEN hvor mange av oss ønsker å bli sammen med en kloning av seg selv da? Systemet på sukker.no hadde vært mer pålitelig om i tillegg til å utfylle alle tingene om seg selv også måtte igjennom de samme spørsmålene på nytt, men sett opp i mot den partneren man ønsker å finne Ikke riktig
Gjest _Blomsten_ Skrevet 13. mai 2012 #14 Skrevet 13. mai 2012 Jeg føler ikke det er så mange som bryr seg om de poeng greiene jeg. Gjør ikke det selv. Profil og hvem de viser å være med bilder er viktigere. Selv om folk ikke bryr seg om dem vil det likevel bestemme hvem som havner på matchlista mi. Siden jeg har svart "ikke viktig" på de fleste spørsmål, og "svært viktig" på de få tingene jeg synes betyr noe synes jeg matchsystemet fungerer ganske bra til å sile ut de riktige mennene.
Gjest Anna.S Skrevet 13. mai 2012 #15 Skrevet 13. mai 2012 Selv om folk ikke bryr seg om dem vil det likevel bestemme hvem som havner på matchlista mi. Siden jeg har svart "ikke viktig" på de fleste spørsmål, og "svært viktig" på de få tingene jeg synes betyr noe synes jeg matchsystemet fungerer ganske bra til å sile ut de riktige mennene. Men hvis man selv er sånn og sånn og ønsker sånn og sånn så blir det jo feil? Da må man late som om man er anderledes for å treffe menn som er som man ønsker? Jeg tror jeg må ta den matchgreiene en gang til jeg, og se.. hehe Men jeg får mest bra treff på møteplassen uansett og der har de ikke sånt
Gjest _Blomsten_ Skrevet 13. mai 2012 #16 Skrevet 13. mai 2012 Men hvis man selv er sånn og sånn og ønsker sånn og sånn så blir det jo feil? Da må man late som om man er anderledes for å treffe menn som er som man ønsker? Jeg tror jeg må ta den matchgreiene en gang til jeg, og se.. hehe Men jeg får mest bra treff på møteplassen uansett og der har de ikke sånt Nei, for jeg har utelatt alle spørsmål som handler om man er sånn eller sånn. Har satt alle spørsmål som går på personlighet som "ikke viktig", mens de som handler om seriøsitet, varighet, hyppighet på å treffes osv som svært viktig.
Sykkelgal Skrevet 13. mai 2012 #17 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Kan jeg spørre om hva du heter på sukker ? Ser gjerne på profilen din jeg, men jeg pleier å lese temmelig nøye ettersom jeg synes det er temmelig greit å vite om man har noen store motsetninger som ikke vil fungere...(f. eks vil ha barn og IKKE vil ha barn etc...) Endret 13. mai 2012 av Sykkelgal
Gjest Bandit Skrevet 13. mai 2012 #18 Skrevet 13. mai 2012 Det er en grei måte å sortere på, men vær klar over at dere vil kunne gå glipp av noen på den måten. Selv om jeg skulle gå klar av kravene, så gidder jeg ikke ta kontakt om dama virker for kravstor. Da går alle alarmer på for min del.
Gjest Anna.S Skrevet 13. mai 2012 #19 Skrevet 13. mai 2012 Jeg heter LillyPie på Sukker. Regner med det går greit å legge ut her siden det er et nick og ikke et fullt navn.
Sykkelgal Skrevet 13. mai 2012 #20 Skrevet 13. mai 2012 Så rart..jeg skjønner faktisk ikke hva du mener: Var sukkerprofilen også "streng" ? Mulig forklaringen er at det meste uttaler er akkurat det jeg kunne sagt..Synd du bor så langt unna Oslo...for jeg er ikke på flyttefot fra Oslo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå