Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer egentlig bare på hvor fort folket her løper en mil??

Selv er jeg ikke helt der enda, men jobber mot det, jevnt og trutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 time ca.

AnonymBruker
Skrevet

sist gang: 1t og 13 min. Satser på å komme ned på 1 t i løpet av sommeren :)

AnonymBruker
Skrevet

sist gang: 1t og 13 min. Satser på å komme ned på 1 t i løpet av sommeren :)

Vil legge til at jeg er tjukk, veier 100 kg, så er egentlig ganske fornøyd, men vil bli bedre :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oi, dere er flinke altså!

Noen flere med innspill??

TS

Skrevet

Sprang den på 1 t og 13 min.

På mølle.

Skrevet

Mølle: 1 t sånn ca. Ute løper jeg mila på 55 min, har en runde med ganske kraftig stigning og variert terreng. Myyye lettere å løpe ute enn på mølla.

Skrevet

Når dere løper en mil på mølle; Løper dere i konstant fart, eller deler dere det opp i "intervaller", i tilfelle hvordan? :-)

Gjest *Maja*
Skrevet

Rekord: 44.23. Vanlig: ca. 50 minutter.

AnonymBruker
Skrevet

57:27 er rekorden :-)

Varmer først opp med å jogge fortere og fortere, og så holder jeg en temmelig stabil fart frem til det er 2-3 km igjen, da blir det til at jeg kjører på, gjerne litt intervallaktig :-)

Skrevet

Har løpt på ca 55min i løp. På en vanlig treningstur løper jeg sjelden så langt som 10k.. Men hvis jeg gjør det så bruker jeg nok 1t ++

Skrevet

Jeg har bare løpt mila én gang, for nøyaktig en uke siden. Brukte 1 time og 9 minutter, utendørs, men nokså flatt terreng. Dog med en del vind og regn... Asfalt hele veien, noe jeg mistenker er en medvirkende årsak til at løperkneet mitt er tilbake for tredje gang på et år. Og at jeg økte distansen litt for mye, det lengste jeg har løpt før det er 8 km.

Gjest Daenerys
Skrevet

1t 13 min er rekorden, men det er uten skikkelig opptrening pga beinhinnebetennelse :) Skal klare under timen i løpet av sommeren.

Skrevet

Aldri løpt 10 km alene, men vi løp med troppen på rekruttskolen i fjor og da løp vi vel på rundt 70 minutter, da vi måtte holde tempoet til dem som var i dårligst form. Var i perioder det gikk i gå-hastighet -.-

Gjest Tidssone
Skrevet

Vil legge til at jeg er tjukk, veier 100 kg, så er egentlig ganske fornøyd, men vil bli bedre :)

Ganske fornøyd? Du skal være kjempefornøyd! You go girl!

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg har aldri løpt en mil. Forsøkte å teste ut kondisen min en gang og da løp jeg vel ca 7 kilometer på 42 minutter.

Varierte tempoet litt underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...