AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er så lei, lei, lei!! Endelig skulle vi flytte fra han som hadde ødelagt mye for meg og mamma, eller vi kan si hele familien.. Stefaren min hadde begynt på rus. Og jeg følte ikke lenger jeg var trygg hjemme, fordi han ble sur for alt. Så jeg flyttet til en i familien i mens, for vi kunne ikke flytte til den nye leiligheten før i juni (som nå heldigvis ikke er så lenge til!!) ..Jeg har vært mye deppa og lei meg for hvordan stefaren min behandler mamma, og fordi jeg har alltid følt hun har tatt han foran alt annet, osv. Så har gledet meg veldig til den dagen vi flytte til en ny leilighet, bare vi to. Og kanskje starte med "blanke ark". Men den gang ei, de skal visst fortsatt være sammen og alt det der.. Jeg skjønner det er vanskelig å gå ut av et forhold når du elsker personen. Men bryr hun seg ikke om hvordan han har behandlet henne? Jeg er så lei, føler jeg mister moren min. Og føler jeg bare har blitt dyttet bort til en personen. Snakker så vidt med mamma, sjeldent jeg får vasket klær, "ofte" jeg går å er sulten også. Føler ikke jeg kan forvente så mye av dem jeg bor hos nå, greit at de er i familien min. Men jeg er da ikke ungen dems. Jeg har verken jobb eller går på skole (begynner på skolen til høsten), men ser jeg må finne meg jobb fort som fy. Så jeg får tjent penger og ettervert får flyttet for meg selv. Det kommer til å bli slitsomt med både skole og jobb, men det får vel bare gå.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. føler moren min har gitt meg helt opp, eller valgt stefaren min istedet for meg.. Og ikke har jeg så mye kontakt med faren min heller. Føler meg litt glemt
Testosteron Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Jeg skjønner godt at du føler deg glemt når ingen av foreldrene dine prioriterer deg
The Kitten Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 (endret) Er det videregående du skal begynne på til høsten? Eller skal du begynne å studere? Endret 12. mai 2012 av The Kitten
femme_pilot Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Ta kontakt med NAV. kan jo være de kan hjelpe deg
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Snart 19. Jeg skal begynne på videregående - igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå