AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Hva skjer med karakterene fra første og andre året på videregåene skole hvis man velger å gå påbygging? Jeg har da gått to år på yrkesfaglig linje og lurer på hva som skjer med disse karakterene med tanke på vitnemål og søking til høyskole osv når man velger VG3 påbygging?
M0niq Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Kun karakterene dra de allmennfagene som ikke er avsluttende som norsk, matte, naturfag etc. (som du skal ha 3.året også) vil fornyes når du har avsluttet 3.året. Mens de yrkesfagene du har hatt kommer til å stå på vitnemålet
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Ah, crap. Jaja. Hvordan blir det med andre fag da? Jeg må jo få ta R1 eller S1 + S2, kjemi, biologi osv. Får jeg tatt dette på påbygging?
M0niq Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Tror kanskje det er forskjellig fra skole til skole av hva de tilbyr. På skolen der jeg tok påbygning (det var 2007-2008 mulig dette er endret) kunne vi ikke det. Da ble det evt høstsemester med forkurs til høsten som tilbys hos f.eks NTNU Mulig andre har andre alternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå