Gå til innhold

Hvordan ser brukere av KG på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Jente 27 år

2. Ble sammen med gutt 24 år i fjor vår

3. Ble gravid etter 2 måneder og valgte å beholde barnet

4. Fremdeles sammen med barnefaren

Vil et slikt forhold holde noen tiår fremover?

Synes du det er ok å bli gravid så fort?

Ser du noe negativt med folk som blir gravide så fort, og hvis så hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det negative med å få en unge så tidlig i forholdet, er at forholdet fort blir mer business enn pleasure. Jeg ønsker å ha noen år med pleasure før barna kommer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan forholdet vare, så lenge dere begge er til stede og har god kommunikasjon. Hvorvidt forholder varer eller ikke handler i mindre grad om alder og når det kommer barn, og i større grad om innstilling og vilje til å strekke seg litt fra begge parter.

At dere har vært sammen kort tid før graviditeten kom, er ikke helt ideelt. Men livet består ikke alltid av at alt skjer på det riktige tidspunktet, ikke alt kan styres. Det eneste man kan gjøre er å alltid prøve å gjøre det beste ut av situasjonen :)

• Liker 1
Skrevet

1. Jente 27 år

Jeg tror ikke det vil vare.

Den konklusjonen er ene og alene basert på det faktum at du følte det nødvendig å spørre fremmede mennesker om statusen på ditt forhold - som absolutt ingen her vet noe om.

Når det er sagt: Hvis hverken du eller kjæresten din føler at noe av dette er et problem - hvem er fremmede mennesker til å komme å påstå noe annet?

• Liker 3
Skrevet

Det negative med å få en unge så tidlig i forholdet, er at forholdet fort blir mer business enn pleasure. Jeg ønsker å ha noen år med pleasure før barna kommer.

Så barn er kun en jobb?

Skrevet

Tenkjer at ungen ikkje var planlagt, og at det er synd dei ikkje fekk lenger tid som kjærastar.

Eit forhold med ein slik start har nok større sjangs for å ryke enn andre, men de kjem jo an på så mykje anna at det er umogleg å seie.

AnonymBruker
Skrevet

Så barn er kun en jobb?

Herregud da, Serendipity. Les det avsnittet du faktisk siterer: "Forholdet fort blir mer business enn pleasure". Hvor står det der, at barn er kun en jobb? Noen som er kranglelystne i kveld ja :kjefte:

Jeg tror ikke at forholdet nødvendigvis vil ryke fortere. Dere er begge godt voksne. Men jeg er særdeles glad for at min mann og jeg rakk å dra på romantiske turer til diverse verdensmetropoler og karibiske strender. At vi har hatt massevis av herlige weekender sammen fylt av soving til langt utpå dagen, late kafèbesøk, nytelse på gourmetrestauranter og shopping. At vi har hatt flere år på å pleie og nyte hverandre, og å skape masse minner og en solid grunn sammen før vi fikk barn sammen. For da ble fokuset endret over til praktiske ting; bleieskift, nattevakt/sove på skift, romslig familiebil og barnehage-logistikk. Barnet vi fikk var forsåvidt særdeles krevende det første halvåret og rystet vårt forhold i grunnvollene, og hadde vi hatt en kort historie sammen så er jeg usikker på om vi hadde klart å holde sammen. Men om man får en normalt krevende baby, så tror jeg ikke det nødvendigvis vil ha noe å si ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1. Jente 27 år

Dere vet det best selv om det vil vare. Gravid to mnd etter..............tja. Dere hadde da ikke sett hverandres svartside,fått de grå dagene enda,men de kommer. Skal det vare, så må dere jobbe for det. Ikke sikkert dere har samme kjemi engang. Forelskelse kan dekke over mye rart.

Om du er i tvil? det tror jeg siden du spør her inne. På en annen side,så er du ingen tenåring og vet vel at dere må jobbe for å få dette til å gå. Også etter forelskelsen har lagt seg, og hverdagen kommer. Mange holder ikke ut den perioden da forelskelsen daler. De tror at det er dødt,men det er da livet begynner.

Å satse på graviditet etter to mnd? Yja....ikke så veldig smart,men det var kansje et uhell.

All lykke til dere, og håper det går bra

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke noe på at det er liv laga.

Gjest Katten.
Skrevet

*sutte på fingeren og holde den i luften*

42!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid etter å ha vært i forholdet i 2.5mnd. Det holdt ikke ettersom han fikk panic og ville leve "ungdomslivet" og ikke familielivet (han var 28).

Men det betyr ikke at deres forhold ikke vil holde. Jg møtte en fantastisk mann da ungen min var 5mnd gammel og vi har det kjempe bra sammen selvom vi aldri kun har vært oss 2. Husk at kommunikasjon er nøkkelen :) vil nok gå bra :)

Gjest Gjest
Skrevet

JEG lurer paa hvordan kvinner som faar barn saapass tidlig i et forhold, sett paa av andre kvinner og eventuelt ogsaa andre menn?

AnonymBruker
Skrevet

Her er det kvinne 27, mann 25, gravid etter 9 mnd sammen (vi beholdt). Ikke like "ille" som hos deg, TS, men vi holder fint sammen i alle fall. :) Vi måtte jo flytte sammen litt raskere enn vi hadde tenkt, men det var egentlig bare deilig for vi er litt like på hvordan vi vil ha det hjemme og sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...