Gjest Coolaid Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Syns programmet er fantastisk! Her har man frekke komentare, musikk og humor i skjønn forening......En virkelig fresh start på dagen.......Det er flott at noen tør si det, spille musikken som ikke akkurat er for gamliser, og ikke minst gi oss et innblikk i Martins og Alicia Keys verden....... Hører du på Petre morgen...?
Gjest Myumi Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Petremorgen er topp og jeg foretrekker Steinar Sagen som programleder. "vent Alicia jeg er NAKEN ikke legg på jeg er naken naaaaaaaken"
Gjest care Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 Hører du på Petre morgen...? Jepp, men ikke alle stuntene til han derre lille lubne er like artig.
Gjest Myumi Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Steinar er STOR og lubben, en kjempekar! :D
Gjest Embla s Skrevet 28. januar 2004 #7 Skrevet 28. januar 2004 Jeg hører og på p3 om morgenen. :D Det hender jeg prøver meg på p4 eller p24 (?) men der er det alltid reklame eller sinnsykt dårlig musikk :-?
Gjest Étoile Skrevet 29. januar 2004 #8 Skrevet 29. januar 2004 Ja, de morgenene jeg er oppe så tidlig ihvertfall.
Felicia Skrevet 29. januar 2004 #9 Skrevet 29. januar 2004 Hurra for Petremorgen! Jeg eeelsker det programmet. Knut Folkestad som Martin Sckanke er uforglemmelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå