Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen her vet om en god "instant tan", altså en slags selvbruner man smører på som gjør at man ser brun ut med en gang, men som går av igjen når man dusjer?

Jeg blir aldri skikkelig brun i Norge på sommeren, og lengter alltid etter litt fin brunfarge når jeg pynter meg på kveldstid.. Vanlig selvbruning synes jeg alltid blir skjoldete, så jeg skulle gjerne hatt en slik som man bare smører på og som gir naturlig glød, for så å vaskes av ved neste dusj. Har sett på Body Shop sin, men den hadde for mye glitter syntes jeg, vil heller ha fin glød uten discoeffekt.. Noen som har en å anbefale?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg bruker en fra St. Tropez tror jeg. Og det skal jo være et veldig bra merke innen selvbruning.

Selv har jeg prøvd en serviett fra Garnier, og den var helt ok.

Tror ModelCo har en også.

AnonymBruker
Skrevet

Rimmel SunShimmer Instant Tan :)

AnonymBruker
Skrevet

Glo Minerals body bronzer! Det er den eneste jeg har prøvd da, men jeg synes den funker bra! I starten virker den veldig glitrende, men når kremen har "satt seg" synes jeg ikke den ser spesielt glitrende ut, mer at den gir litt glød. Den er ikke til bruk i ansiktet da! Det eneste jeg ikke er superfan av er lukta - det er ikke stygg lukt, jeg bare synes den lukter litt for sterkt.

Slike produkter er supert for oss som vil pynte oss litt ekstra iblant!

Skrevet

Du mener brunkrem for kroppen, ikke slevbruning. De har det på vita, husker ikke merket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...