Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal søke jobb på dagligvarebutikk, det er på bygda og jeg kjenner sjefen sånn høvelig. Har lyst til å skrive noe litt mer lystig enn de vanlige kjedelige jobbsøknadene nå til dags.

Ola Nordmann

Osloveien 2

0301 Oslo

815 493 00

Coop Prix

Oslo

0301 Oslo

SØKNAD PÅ STILLING SOM BUTIKKMEDARBEIDER

Jeg hører løse rykter fra allerede ansatte arbeidere på Rimi om at det er ledige plasser i butikken, og tillater meg med dette å søke på en av disse utsøkte og svært ettertraktede stillingene.

Jeg er 24 og et halvt år gammel og jobber for tiden som konsulent i en bank hvor jeg sitter 8 strake timer på baken hver dag, så jeg er med andre ord godt kvalifisert til en jobb i kassa på Rimi. Jeg spiller mye poker og har som et følge av dette et godt utviklet pokerfjes, så det må noen svært merkverdige kunder til før jeg mister maska. Jeg trener også regelmessig på SATS, og kan derfor bli en viktig ressurs til å få plassert de tunge sekkene med ris på toppen av hylla.

Jeg har lang og god arbeidserfaring, spesielt innen servicenæringen, og har til tider vært ansatt med en timebetaling ikke engang Frelsesarmeen ville tatt imot, så arbeidsmoralen min er det virkelig ikke noe å si på.

Om jeg skulle bli tilbudt stillingen kan jeg tiltre like kjapt som Lucky Lukes egen skygge, eller om mulig til og med enda raskere. Om ønskelig møter jeg også gjerne til intervju, og kan kontaktes til enhver tid på telefon 815 493 00.

Håper på positivt svar.

Vennlig hilsen

Ola Nordmann

Hva sier dere? for useriøst? Nå må dere ikke glemme at jeg kjenner mannen litt fra før, og vet aat han ikke er høytidelig av seg. Men så kan det være annerledes når det er en jobbsøknad, det vet man aldri.

Håper på svar! :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Hei, jeg skal søke jobb på dagligvarebutikk, det er på bygda og jeg kjenner sjefen sånn høvelig. Har lyst til å skrive noe litt mer lystig enn de vanlige kjedelige jobbsøknadene nå til dags.

Ola Nordmann

Osloveien 2

0301 Oslo

815 493 00

Coop Prix

Oslo

0301 Oslo

Jeg hører løse rykter fra allerede ansatte arbeidere på Rimi om at det er ledige plasser i butikken, og tillater meg med dette å søke på en av disse utsøkte og svært ettertraktede stillingene.

Jeg er 24 og et halvt år gammel og jobber for tiden som konsulent i en bank hvor jeg sitter 8 strake timer på baken hver dag, så jeg er med andre ord godt kvalifisert til en jobb i kassa på Rimi. Jeg spiller mye poker og har som et følge av dette et godt utviklet pokerfjes, så det må noen svært merkverdige kunder til før jeg mister maska. Jeg trener også regelmessig på SATS, og kan derfor bli en viktig ressurs til å få plassert de tunge sekkene med ris på toppen av hylla.

Jeg har lang og god arbeidserfaring, spesielt innen servicenæringen, og har til tider vært ansatt med en timebetaling ikke engang Frelsesarmeen ville tatt imot, så arbeidsmoralen min er det virkelig ikke noe å si på.

Om jeg skulle bli tilbudt stillingen kan jeg tiltre like kjapt som Lucky Lukes egen skygge, eller om mulig til og med enda raskere. Om ønskelig møter jeg også gjerne til intervju, og kan kontaktes til enhver tid på telefon 815 493 00.

Håper på positivt svar.

Vennlig hilsen

Ola Nordmann

Hva sier dere? for useriøst? Nå må dere ikke glemme at jeg kjenner mannen litt fra før, og vet aat han ikke er høytidelig av seg. Men så kan det være annerledes når det er en jobbsøknad, det vet man aldri.

Jeg syns ikke dette er nødvendig å ha med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke dette er nødvendig å ha med.

okei, men det andre, var det ok å syns du? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kan jeg spørre om hvorfor du nedgraderer deg selv? Fra bankkonsulent til å sitte i kassa på coop liksom.. :klo:

• Liker 3
Gjest Indra
Skrevet

okei, men det andre, var det ok å syns du? :)

Hele søknaden var en vits. Ikke drit deg ut da.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ola Nordmann

Osloveien 2

0301 Oslo

815 493 00

Coop Prix

Oslo

0301 Oslo

Håper på positivt svar.

Vennlig hilsen

Ola Nordmann

Dette er utrolig irriterende at folk gjør! Når jeg går gjennom søknader og ser "søker herved stilling hos McDonalds" gidder jeg ikke lese mer (jobber på BK). Du skal vite hva du søker på.

Edit: Glemte bold

Endret av Fanta Exotic
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er sjelden en god ide å kopiere noe andre har skrevet og utgi det for sitt eget. Synes denne var for lik den som verserte i media for noen uker siden.

• Liker 4
Skrevet

Den var morsom! Hadde jeg vært butikksjef hadde du fått jobben (eller iallefall et intervju). Om den er for useriøs for en ordentelig butikksjef, det vet jeg ikke. Men du skiller deg iallefall ut blant andre jobbsøknader, og det er viktig. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den var morsom! Hadde jeg vært butikksjef hadde du fått jobben (eller iallefall et intervju). Om den er for useriøs for en ordentelig butikksjef, det vet jeg ikke. Men du skiller deg iallefall ut blant andre jobbsøknader, og det er viktig. ;)

Det viktigste er å gjøre et godt intervju. Jeg vet ikke hvorfor alle fjortiser tror at dette med å "skille seg ut" betyr at man skal skrive den mest jalla søknaden.

Skrevet (endret)

Ola Nordmann

Osloveien 2

0301 Oslo

815 493 00

Coop Prix

Oslo

0301 Oslo

Håper på positivt svar.

Vennlig hilsen

Ola Nordmann

Er ikke det nummeret til kykelikokos?!?!?

:skratte:

Edit:

Skjønner at det ikke er del av søknaden du sender, men utrolig funny allikevel! :gjeiper:

Endret av cornflake_girl
  • Liker 3
Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg hadde ikke ringt deg.

Den var rett og slett "overanstrengt morsom"

Ton den ned, men behold gjerne humoren.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kjør på! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Synes du virket litt vel ironisk når du skriver om de "utsøkte og ettertraktede stillingene". Selv om du kjenner sjefen er det nok lurt å sende en litt mer ordentlig søknad. Denne var litt over the top synes jeg.

• Liker 2
Gjest Solsmil
Skrevet

Er ikke den så godt som prikk lik den som var i avisene for noen uker siden da?

Skrevet

Allerede ansatte arbeidere? Hvordan kan man være en arbeider for en bedrift uten å være ansatt? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei og atter nei.

Skrevet

Grusom søknad. Og det til tross for at du kjenner butikksjef fra før av, for mye ironi og nedsettende snakk både om deg selv og bedriften.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Go for it :)

Skrevet

Nope, aldri i livet om du hadde fått jobb hos meg med den der..

AnonymBruker
Skrevet

Latterlig. Hadde bare blitt irritert over en sånn søknad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...