Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest krabat
Skrevet (endret)

Hva er en enkel og grei førstemelding å sende til en jente? Forutsatt at det ikke er noe særlig å kommentere på verken på bildene eller i profilteksten.

Endret av krabat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er da vitsen med å sende en melding? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hello Sweetie . You looking really good ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver lite om deg selv i profilen din, vil du fortelle meg litt?

Gjest Tidssone
Skrevet

Hei. Du er muligens interessant.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er da vitsen med å sende en melding? :klo:

Sjekke henne opp. Du vet ingenting om dama når du går bort til ei på byen heller.

AnonymBruker
Skrevet

Sjekke henne opp. Du vet ingenting om dama når du går bort til ei på byen heller.

Steinar drar ikke på byen. Han foretrekker å sjekke innad i vennegjengen. Fortrinnsvis opptatte damer fra nordnorge.

• Liker 2
Skrevet

Det stemmer. Og akkurat derfor er det ikke noe smart å sjekke damer på byen.

Gjest Tidssone
Skrevet

Hvor sjekker man damer, Steinar?

Skrevet

Hvor sjekker man damer, Steinar?

I yngre år treffes nok de fleste på skolen, og senere treffes mange på jobben, tenker jeg.

Hørte at i Storbritannia så hadde visstnok 1/3 av parene truffet hverandre i jobbsammenheng.

Men det er sikkert mange som treffes på byen også. Like barn leker jo som kjent best.

Internettdating burde også være et bra alternativ hvis man er seriøs og målbevisst. Vil jeg tro.

Gjest Tidssone
Skrevet

I yngre år treffes nok de fleste på skolen, og senere treffes mange på jobben, tenker jeg.

Hørte at i Storbritannia så hadde visstnok 1/3 av parene truffet hverandre i jobbsammenheng.

Og dersom man ikke er helt ung, eller treffer så mange potensielle partnere på jobb? Dersom man er dame og jobber på sykehjem eller er brannmann?

Hvor treffes de siste 2/3?

Skrevet (endret)
Hei. Du er muligens interessant.

Denne!

Endret av Cuddlegirl
  • Liker 1
Skrevet

Hello Sweetie . You looking really good ;)

Yeah, in English and with spaces ;)

Skrevet

Og dersom man ikke er helt ung, eller treffer så mange potensielle partnere på jobb? Dersom man er dame og jobber på sykehjem eller er brannmann?

Hvor treffes de siste 2/3?

Mange treffes selvfølgelig under såkalte festlige anledninger. Om det blir så veldig velykket alltid er nok langt ifra sikkert.

Men mange tar den de kan få der og da. Alle er ikke like kresne. Og så varer det så lenge det varer.

Jeg regner også med at en del passer på når nye samlivsbrudd oppstår i bekjentskapskretsen.

Gjest Tidssone
Skrevet

Mange treffes selvfølgelig under såkalte festlige anledninger. Om det blir så veldig velykket alltid er nok langt ifra sikkert.

Men mange tar den de kan få der og da. Alle er ikke like kresne. Og så varer det så lenge det varer.

Jeg regner også med at en del passer på når nye samlivsbrudd oppstår i bekjentskapskretsen.

Du trenger et kurs i håp, Steinar. :klem:

Skrevet

Jeg har vært på enkelte nettdating sider, og jeg faller sjelden for komplimeter som Hei sexy, hei søta, eller type du var fin, kan vi bli kjent, eller kan vi bli venner??

Liker mer den "Stikker innom for å ønske deg en fin dag", og "Fint profilbilde, hvem er du da?" :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva er en enkel og grei førstemelding å sende til en jente? Forutsatt at det ikke er noe særlig å kommentere på verken på bildene eller i profilteksten.

Hvorfor vil du ta kontakt med et menneske som er intetsigende? Desperat og tar hva som helst, liksom?

En tar jo kontakt med noen man finner interessant på et eller annet vis.

Skrevet

Du trenger et kurs i håp, Steinar. :klem:

Jeg tror på det som skjer.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har vært på enkelte nettdating sider, og jeg faller sjelden for komplimeter som Hei sexy, hei søta, eller type du var fin, kan vi bli kjent, eller kan vi bli venner??

Liker mer den "Stikker innom for å ønske deg en fin dag", og "Fint profilbilde, hvem er du da?" :)

Jammen er folk forskjellige. Da jeg var på sånne datingsider kunne jeg ikke fordra sånne meldinger som du liker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...