AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg kjøpte Eos lip balm mint gjennom en britisk selger på Ebay. Fikk pakken i dag der det står den er sent fra Beijing! Er redd det er fake og vil ikke putte asfalt ingredienser på leppene mine! Hvordan kan jeg se på plasten rundt om det er fake eller ekte? Håper noen kan hjelpe!
Arlandria Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 sammenligne med noen som har kjøpt en i Norge, og da gjerne lukten også (den KAN være gammel). Evt. legg ut bilde her 1
Gjest BM2 Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Sånn går det når ikke gidder å betale det som originalproduktet faktisk koster... 2
Belima Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Ser akkurat ut som den jeg kjøpte på Vita. Hvor mye ga du for den der du kjøpte de?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Sånn går det når ikke gidder å betale det som originalproduktet faktisk koster... I Norge betaler vi gjerne MYE mer for hva originalproduktet faktisk koster 16
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Jeg betalte vel 50 kroner (eller var det 60?), mener å huske at disse koster 80 kroner i Norge så synes prisen var helt normal. Ble bare så usikker da jeg så at pakken er fra Beijing. Vil ikke risikere å putte en masse griseingredienser i kroppen min....
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Kast nå driten og kjøp deg en ny i Norge, så er du sikker. 2
Gjest BM2 Skrevet 13. mai 2012 #11 Skrevet 13. mai 2012 I Norge betaler vi gjerne MYE mer for hva originalproduktet faktisk koster I Norge er folk så gjerrige at de kjøper søppel på lugubre nettsider bare for å spare en tier... Har du ikek råd til å betale full pris så har du ikke råd. Ferdig med det! 1
SoftKitty Skrevet 13. mai 2012 #12 Skrevet 13. mai 2012 Det trenger ikke være fake fordi om det er sendt fra Bejing.. veldig mye av vestlige "ting" blir produsert i Asia. Fordi om den er sendt derfra så er det ikke nødvendigvis noe farlig i den.... 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 Hvor kommer den vanlige EOS fra da? Den der ligner helt på den jeg selv har..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #14 Skrevet 13. mai 2012 Grunnen til at jeg kjøpte den på nett er at jeg er avhengig av rullestol og ingen av butikkene som fører EOS produktene her har inngang for rullestol. Jeg ønsker ikke å støtte slike butikker og kjøper derfor på nett, bonus er jo at da får jeg produktet rett hjem. Da satser jeg på at den er ekte. Det er vel ikke så mye å tjene på å forfalske et slikt produkt som er ganske billig. Det står på at den er produsert i USA. 16
Arlandria Skrevet 13. mai 2012 #16 Skrevet 13. mai 2012 ser ut til at den er ekte. Lukter den godt og ikke særlig kjemisk, er det et godt tegn
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #17 Skrevet 13. mai 2012 I Norge er folk så gjerrige at de kjøper søppel på lugubre nettsider bare for å spare en tier... Har du ikek råd til å betale full pris så har du ikke råd. Ferdig med det! Javel? Og hvor tror du en del norske butikker kjøper sine produkter ifra? Er man litt smart og vet hvor man skal lete, så kan man gjøre noen ekstremt gode kupp på nettbutikker. Det handler ikke nødvendigvis om og ha dårlig råd eller være gjerrig, det handler om å............ bruke hodet og utforske mulighetene.... Men hvis du vil betale 700,- NOK for f,eks en sjampo som andre kan kjøpe for 199,- NOK så værsågod. Det er dine penger :gjeiper: Forresten, beklager til TS for at tråden avsporet litt; jeg synes EOS'en du hadde kjøpt så helt identisk ut som den jeg kjøpte (og angrer på) fra Vita. 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #18 Skrevet 13. mai 2012 I Norge er folk så gjerrige at de kjøper søppel på lugubre nettsider bare for å spare en tier... Har du ikek råd til å betale full pris så har du ikke råd. Ferdig med det! Whaat? Hva er det for en holdning, jobber du som selger i Estetique og taper penger på det, eller? Jeg vil jo heller si at SELGERE er så gjerrige i Norge at vi som kjøpere må betale dobbelt så mye som i andre land! :gjeiper: 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #19 Skrevet 13. mai 2012 Bruker man 3 leppepomader i året og kjøper de i Norge blir da regnestykket: 3 x 80 kroner = 240 kroner per år 240 kroner x 50 år = 12 000 kroner Kjøper man leppepomaden på nett, blir regnestykket slik: 3 x 55 kroner = 165 kroner per år 165 x 50 år = 8250 kroner Ved å kjøpe på nett kan man altså spare 12000 - 8250 = 3750 kroner. Det er ganske så åpenbart at det lønner seg å kjøpe på nett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå